zondag 15 augustus 2010

GS #51: Congratulations

Gisteren wederom flink lopen gallen over UPC (need I say more?!). Gelukkig duurde het deze ronde 'slechts' een paar uur en, online of niet, a.s. woensdag komt er nu sowieso een monteur.
Op hoop van zegen zullen we maar zeggen...

Zojuist ben ik mij gestort op de 51ste challenge van Get Sketchy.
Geen moeilijke sketch, maar wel eentje waarbij je je eens lekker kunt storten op je papierresten en da's dan ook precies wat ik heb gedaan.
Supplies: cardstock, Dream Street Papers L.L.C. "Lullaby", "Frond", "Branch" and "Classic Butterfly II" punch by Martha Stewart, rubon by Melissa Frances, Wild Orchid Crafts' flowers, hotfix.

Gisteren Corel's PaintShop Photo Pro X3 in ontvangst mogen nemen en pogingen tot installatie gedaan. Jeeeeeeeeetje, ik ben nagenoeg heel de avond bezig geweest en heb Corel uiteindelijk maar aangeschreven, want het was mij volgens de installatie CD-Rom niet gelukt om àlle X3-files van de trial versie er af te halen.
Vanochtend in alle vroegte toch weer de uitdaging aangegaan en na écht ver boven m'n pet op computer gebied te zijn bezig geweest (lang leve internet), is het mij uiteindelijk dan toch gelukt.
Eerst eens even gaan ontdekken welke veranderingen men heeft doorgevoerd en welke ik daarvan ook daadwerkelijk zal gaan gebruiken.

Verder staat er voor vandaag werkelijk helemaal niets op de planning, dus zo nog even lekker in een boek of misschien zet ik wel een DVD-tje op. Net weer een verlanglijstje met films aan Dick gegeven, dus ik zie vanzelf wel waar hij mee aan komt.

Fijne zondag allemaal.

Toodles,
WS-autograph

9 opmerkingen:

  1. wat een onzetttend leuk romantisch kaartje.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. tjeetje dus nog steeds problemen met upc, ik had hier al mijn documenten definitief ff verwijderd (ook erg fijn) maar gelukkig heb ik een broer die computers door en door kent en is er weer veel terug gevonden. Hij was blij met mij op een zondag want het duurt uren voor een en ander weer ok is.

    Maarre je hebt een prachtig kaartje weten te maken.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi, lief kaartje. Die straalt geen woede uit ;-)
    groetjes,

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi kaartje Jolanda! Ik zag op mijn blog dat je volger bent geworden, leuk! En ik nou ook bij jou ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik vind m erg mooi, erg mooie zachte kleuren en leuk die roosjes zo!

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...