zondag 22 augustus 2010

GS #52: Live, Laugh, Love

Dit weinig eigenlijk bijzonder weinig gescrapt. Deze ronde had ik even geen rust om er eens even voor te gaan zitten. Ook al omdat ik op het internet aan het rondneuzen bent voor een beetje leuke plaatjes/background e.d. voor een nieuwe bloglayout, want deze heb ik nu eigenlijk wel weer gezien.
Ik ben er alleen nog niet uit of ik 'm écht helemaal zelf ga fabriceren (dus weer ouderwets bezig zijn met fotobewerking) of dat ik een kit aanschaf en daar iets van ga maken. Ach ja, jullie zien het vanzelf wel. Het kan zomaar zijn dat mijn blog van de week een ander jasje aan heeft, maar voor het zelfde geld is het pas over een maand of zo.

Uiteindelijk vanmiddag een beetje aan het scrappen geslagen. Tja, eerlijk gezegd wel ietwat minder spannend dan mijn vorige kaartje (maar dat is volgens mij al snel het geval), maar ik vond het wel weer grappig om te doen. Uiteindelijk komt het er op neer dat ik voor de uitwerking van de 52e sketch van Get Sketchy nl. ook aan het kettelen ben geslagen.
Supplies: cardstock, DCWV "Garden Party", Martha Stewart's "Double Scallop" and "Scallop Dot" punches, Spellbinders Nestabilities, digi stamps made myself.

Kettelen is een techniek die in de wereld van het sieraden maken (een vroegere hobby) veelvuldig wordt gebruikt en je de tangetjes te voorschijn moet gaan halen. Leuk om te doen,

maar ik ben er achter dat kettelen i.c.m. sieraden maken toch ietwat makkelijk is dan i.c.m. papier. Zo ben ik met het bevestigen van de 3 cirkeltjes echt meer dan 10 minuten bezig geweest. Reden: het papier schoot er telkens tussendoor.
Uiteindelijk bengelen de 3 cirkels er lustig op los en dat was nu precies wat ik wilde bewerkstelligen.

Eens kijken waar ik dat patroon van m'n vlinder heb, waar velen om vragen...
Misschien dat ik het zo nog plaats en anders wordt het morgen. In ieder geval een fijne avond gewenst.

Toodles,
WS-autograph

5 opmerkingen:

  1. ik vind het een super uitwerking !Mooie kaart geworden.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi origineel kaartje Jolanda, ik heb inmiddels het patroon van de vlinder-easelkaart gedownload. heel erg bedankt !!
    Groeten van Ageeth

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind m super zo! erg leuk de bungelende cirkels, en ik heb je sjabloon gezien, top!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. erg leuk kaartje jolanda!! kan je ons niet een tutorial kettelen geven? ik zit altijd te klungelen hoe dit sort zaken te bevestigen...

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat een geweldig mooi kaartje Jolanda!!
    Leukkkk je easelcard van die vlinder. Ik heb 'm een tijdje terug ook gemaakt

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...