maandag 9 augustus 2010

Nog wat meer UPC én MM #150: Congratulations

Ooooohh… wat is dit ontzettend irri, zeg. Het moment dat ik dit blogbericht schrijf en het moment dat het ook daadwerkelijk wordt geplaatst, zijn totaal andere.
Het is nu zaterdag 7 augustus (eeeeehh… ongeveer 05.30u.) en onze internet- en telefoonaansluiting zijn er nog altijd uit. Sterker nog, de monteur die gisteren tussen 13.00 en 18.00 zou komen (let wel: zou), is niet geweest. Ja, om 20.00u., maar toen zaten Dick en ik in een restaurant.
Die gasten van UPC luisteren ook echt niet hoor. Ik had gezegd dat we om 19.30u. de deur uit zouden gaan en dan spreken ze m’n voicemail in (Als zij bellen, schijnen ze vreemd genoeg rechtstreeks naar m’n voicemail te worden doorgeschakeld. Gevolg: dan moet ik ze wéér bellen en ben je zomaar 15 min. verder voor je iemand aan de lijn krijgt. Is ook al zoiets aparts).
Lang verhaal kort: ik ga straks maar weer eens bellen. Daarnaast kunnen ze een schadeclaim verwachten voor het opnemen van een vrije middag, de telefoonkosten die ik heb moeten maken voor het bellen met hun helpdesk en daarnaast wil ik op de maandfactuur verrekend zien het aantal dagen dat we geen gebruik hebben kunnen maken van de telefoon en internet.
Genoeg over UPC, want ik wil er een lekker dagje van gaan maken vandaag.

Om dit bericht te kunnen plaatsen heb ik afgelopen donderdag van m’n werk een beveiligde USB-stick meegenomen.(dit is de enige die m’n computer op het werk accepteert). Dat ding ligt al ruim een jaar in m’n bureaulade, maar ik heb ‘m nog nooit gebruikt.
Eens kijken of ik weet hoe het allemaal werkt, dan dan kan ik m’n blogberichten thuis gewoon in Word schrijven, een foto plaatsen, vervolgens op de stick zetten en copy/paste naar Blogger. Zolang UPC nog op z’n gat ligt, houd ik de stick in ieder geval bij me, want dan kan ik tenminste nog iets plaatsen op m’n blog.

Afgelopen dinsdag ben ik bezig geweest met het maken van dit kaartje. Ik heb ‘m gemaakt met gebruikmaken van de 150e sketch van Mojo Monday (ik had deze en nog een paar andere sketches op m’n werk uitgeprint).
Of het lukt om het kaartje op tijd te plaatsen voor de challenge is een tweede, maar op m’n blog heb ik er meer dan genoeg ruimte voor.
Supplies: cardstock, DCWV “the Mariposa stack”, Martha Stewart’s “Eyelet Lace” and “Classic Butterfly II” punch, EK Succes corner punch, stamp Martha Stewart, pearls.

In eerste instantie wilde ik hier ander papier gebruikt, maar daar kon ik eigenlijk niet zoveel mee. De kleuren waren simpelweg te hard.
Met het resultaat van dit kaartje ben ik wel blij. De gebruikte kleuren liggen ook lekker dicht bij elkaar, met alleen een vlinder die er duidelijk uit knalt.

Toodles,
WS-autograph

2 opmerkingen:

  1. Het is wel heel erg ja, ik hoop wel dat jullie een leuke trouwdag hebben gehad, je kaart is een plaatje heel mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh, deze is ook al zo mooi! Inderdaad een prachtige kleurencombi en die vlinder knalt er lekker uit! Leuk ook wat je met het tekstje gedaan hebt!

    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...