zondag 22 augustus 2010

Pattern butterly easel card

Nog sneller dan ik dacht, maar ik had het patroon van m'n onlangs gemaakte easelcard eigenlijk vrij snel gevonden.
Uitdrukkelijk wil ik vermelden dat dit patroon niet van mijn hand is, maar dat ik deze 'ergens' van internet heb afgeplukt. De maker van het patroon is mij niet bekend.

De patronen zijn hier te downloaden.
Het is nu slechts een kwestie van uitknippen in cardstock en vervolgens in designpaper en je vervolgens uit te leven met embellishments e.d.. Pas als allerlaatste plak je de enkele vlinder op het andere deel (althans, dat lijkt mij het meest handigst).

Zeg nu zelf... is dit een snelle uitleg, of is dit een snelle uitleg (hahahaha).
Ja, ik weet het. Het komt een beetje kort door de bocht over, maar er staan echt zoveel tutorials van easel cards (al dan niet in vlindervorm) op het internet, dat ik vond dat ik mij wel tot deze zeer beknopte uitleg kon beperken.
Eeeehh... maar niet vreemd opkijken als ik dit bericht over een paar dagen heb ge-edit en er dan wel een knappe tutorial van heb gemaakt, want eigenlijk wil ik m'n laptop voor vandaag gewoon afsluiten (hahahaha... erg, hè).

Wederom een fijne avond gewenst.

Toodles,
WS-autograph

7 opmerkingen:

  1. Dank je Jolanda leuk dit patroon, van de week gelijk eens proberen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk, dank je wel!!! Ik heb ook nog even bij je freebies gekeken en wat moois meegenomen voor kerstkaartjes, die tijd zit er ook weer aan te komen!! Hartstikke mooi en onwijs bedankt daarvoor!!!!

    gr. Arjette

    BeantwoordenVerwijderen
  3. fantastisch zeg dank je wel voor dit patroon hoor

    BeantwoordenVerwijderen
  4. haha schandalkig jolanda!! ons afschepen met zo'n kort praatje! grappie hoor! bedankt voor het patroon!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dankjewel voor het delen! Ik denk dat de meeste wel uit je beknopte tutorial komen ;)
    Liefs Suzanne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Handig, dat patroon. Ik denk dat ik er dit weekend aan ga beginnen. Door de week heb ik geen tijd en een vlinder is een leuke afwisseling van alle kerstkaarten die nu aan de beurt zijn. (Is ook leuk om te doen, hoor.)
    groetjes,

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...