maandag 9 augustus 2010

Snag 'm: free digi stamps - XV

Yessss... we kunnen weer internetten en de telefoon werk ook weer. Vraag me niet van hoe of wat, 'cause I sure as hell couldn't tell you. Wat ik wel weet is dat dit hele gedoetje in ieder geval van geen kanten klopt. Geheel out of the blue kreeg ik vanmiddag het volgende SMS-bericht binnen:
Geachte UPC abonnee, wij hebben geconstateerd dat uw diensten weer werken en hebben de afspraak geannuleerd. Antwoord UPC NEE indien u nog problemen ervaart.

Ik kan niet anders dan concluderen dat iemand niet eerder dan vanmiddag serieus naar onze klacht heeft gekeken, de boel van UPC-zijde heeft gecontroleerd en vervolgens deze of gene instelling heeft veranderd waardoor alles nu naar behoren werkt.

Vooropgesteld dat ik hier natuurlijk heel erg blij mee ben, maar ik ga nog zeer zeker deze week in de pen om ze aansprakelijk te stellen voor de door ons gemaakte kosten (uren bellen met de Helpdesk, opnemen vrije middag en kosten niet-genuttige dagen abo).

Genoeg over de ellende die UPC heet, want ik heb veel leukere dingen nl. nieuwe digi stamps. Gisteren ben ik weer even aan het freubelen geweest, met onderstaande tickets als resultaat.

Voor mij persoonlijk is de "Oops... I did it again" stamp eentje die ik waarschijnlijk wel regelmatig zal gaan gebruiken. Eeeeeehh... kaartjes maken is nl. één ding, ze op tijd versturen een ander. Volgens mij zijn kerstkaarten de enige kaarten die hier zeker op tijd op de bus worden gedaan en de rest is altijd weer een verrasssing.

De stamps zijn hier te downloaden. Zoals altijd zou ik zeggen: leef je er gerust op uit en please... spread the word. Wanneer je ze meeneemt zou ik het wel bijzonder op prijs stellen als je even de tijd neemt om een berichtje voor me achter te laten als blijk van waardering. Ik ben niet vies van BB-tjes, dus ik zou zeggen schroom je vooral niet... Ik ben oprecht benieuwd wat jullie ervan vinden.

Fijne avond allemaal.

Toodles,
WS-autograph
Let op: Het is niet toegestaan om deze digistamps elders te plaatsen. Linken naar mijn blog is uiteraard geen probleem.

51 opmerkingen:

  1. he Jolanda
    Bedankt voor de mooie digi,s!!
    Liefs Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nou, een uitgebreid berichtje dus als bedankje. Dat vind ik een heel goede deal, ik ben erg blij met je tickets. Ik probeer elke dag in mijn agenda te kijken en zal de "Oops I did it again" ticket niet zo vaak gebruiken voor dat doel (afkloppen....) Je verhaal over UPS is heeeeeel erg herkenbaar! Wij hadden het met Internl. 3 weken zonder en dagelijks bellen. Om uit je vel te springen! Op de 5e dag constateerden ze: mevrouw, u hebt geen internet" Nee, dat wist ik op dag 1 ook al! Het probleem is dat je zo afhankelijk bent van internet. Zelfs om te betalen heb je internet nodig! Ik stop voor ik weer echt boos wordt, volgens mij wordt dit ergenis nr. 1 op de digitale snelweg!
    groetjes en ik hoop dat je nog veel leuke dingen "ruilt" tegen een kletspraatje. (daar ben ik wel goed in.....)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh, maar jij hebt je tijd wel goed gebruikt ;-)
    Thanks again!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Geweldig wat verwen je ons weer!
    Ik ga ze meenemen hoor! Hartelijk Bedankt! Greetz Jolanda.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Deze zijn ook heel gaaf. Bedankt!

    Groetjes Anneke.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi hoi,

    wat zijn ze leuk!!!!!!! Heb ze opgeslagen, onwijs bedankt!!!

    gr. Arjette

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hallo Jolanda, ik heb je prachtige tickets inmiddels gedownload, bedankt voor het delen :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. leuk zijn ze joh, dank je wel
    gr linda

    ps ik heb een candy op mijn blog

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Lekker he weer internetten, ik heb het eens heel kort gehad met het Net maar moet eerlijk zeggen dat zij totaal niet moeilijk deden over een onkosten vergoeding en dat zonder een brief te schrijven.

    Je stempels zijn weer zo tof! Dank daar weer voor

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Toppie weer Jolanda.
    Laat ik net vandaag een kaartje met één van je vorige digi's op mijn blog hebben gezet.
    Neem deze weer graag mee hoor.

    Gr. Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Oh, wat heb jij weer ongelooflijk goed je best gedaan!!! Ze zijn echt ontzettend leuk geworden en hebben heel toepasselijke en bruikbare teksten! Ik ga ze uiteraard weer meenemen... Bedankt voor het delen!!!
    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hey Jolanda,

    Wauw, deze tickets komen als geroepen.Ik gebruik ze de laatste tijd steeds vaker en deze nieuwe tekstjes zijn super.
    Bedankt!

    gr.Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  13. wauw Jo, ze zin super!! heb ze opgelsgane, dank je wel!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Helemaal super zeg, bedankt voor de mooie digi's.

    gr.Louise

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een leuke digis! Thanx for sharing...
    Groetjes, Shirley

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Lief dat je de digi's weer met ons deelt Jolanda! 'k Heb ze meegenomen...bedankt!
    Groetjes, Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hoi Jolanda, ik ben op je blog terecht gekomen via de blog van Nicole's stamp addiction (je staat daar in de gevolgde bloglijst) Ik neem zometeen de digitekstjes van je mee (geweldig initiatief) en zal je blog vanaf nu ook gaan volgen. Ik zal straks ook even verder kijken dan dit berichtje.... Groetjes Roelie

    BeantwoordenVerwijderen
  19. hoi jolanda ze komen als geroepen je digi's tickets ben bezig met vintage kaartjes en daar zal er zeker wel ééntje op passen zal zo zeggen al vast bedankt doeiiiiiig tanja

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Ik heb ze meegenomen je prachtige tickets, echt heel mooi.
    Wat dat UPC betreft, je bent niet de enige, is dat een troost. Ik heb een aantal jaren geleden ook eens met ze in de clinch gelegen tot een moment dat ik heb gebeld en aangegeven heb dat ik op wilde zeggen omdat ik het echt helemaal zat was. Toen draaiden ze om als een blad aan een boom, ongeloofliijk. Je wordt daar volgens mij als medewerker geselecteerd op agressiviteit. Maar ik kan je één ding zeggen, als ik ga verhuizen komt UPC er bij mij nooit meer in.

    Nogmaals dank voor je prachtige teksten en een fijne dag.
    Liefs Mo

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Dank je wel voor je mooie tickets, ze zijn weer super! Leuk dat je dat met ons wilt delen!
    Groetjes Boukje.

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Oh, hartsikke leuke tickets! Dank je wel voor die leuke downloads..Wat UPC betreft...oehhhh!!!!Ik baal ook zo van ze...ik hoop dat het internet vandaag eens niet uitvalt..maar ik kijk nergens meer van op..

    fijne dag, groetjes,Marian

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Hoi Jolanda,

    Fijn dat het internet het nu weer doet!

    Bedankt voor je mooie digistempels... we zullen ze snel weer een mooi plekje geven!

    groetjes Suzanne

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Bedankt Jolanda voor het delen van de prachtige tickets.
    Ik ben er erg blij mee!

    Groetjes Joukje

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Wow ze zijn leuk. Ik wil ze graag downloaden en uitprinten op craftpapier. Dank je wel.
    Groetjes uit Zeeland van Yvonne Rijk.

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Jemig... wat een gedoe zeg met de UPC....
    Ik heb je digi's meegenomen...
    Super bedankt!
    Liefs,
    Krista

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Jolanda, heel erg bedankt voor de ontzettend leuke digi tickets!!
    Mijn vriendin heeft exact dezelfde problemen met UPS.

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Wat een \^^T(*& bij die UPC!
    Bedankt voor je digistamps,mijn compie is ff kapot en zit nu op minilaptopje maar zodra mijn compie het weer doet ga ik ze downloaden.
    Liefs Lisette

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Bedankt voor de leuke digi's! Ik heb ze ook mee "gepikt"!
    En over UPC, mijn ervaring is wees lief tegen ze. Zo gauw je ze ervan langs geeft draaien hun volgens mij een knop om en zit je een kwartier te wachten op een pagina. Als je op de knieen gaat voor ze, heb je binnen een uur weer perfect internet!

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Hoi Jolanda,
    Alweer zo superleuke tickets! Dit keer zou ik zeker onthouden waar ik ze vandaan heb:) Hartelijk dank!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  31. dankjewel Jolanda... ze zien er weer super uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Superleuk die tickets, dank je wel

    Groetjes, Anette

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Hoi Jolanda,
    Wat heb je weer een super digi's gemaakt zeg.
    Echt hartstikke leuk die tickets met erg leuke teksten en ik heb ze weer met plezier opgeslagen.
    Bedankt voor het delen.
    Groetjes, Ria

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Leuke tickets heb e gemaakt, dank e wel!

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Hoi Jolanda

    Ik heb je leuke digistampd ook gedowload hoor nu nog gebruiken ;-)

    groetjes erika

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Supertickets met leuke teksten, dankjewel!

    Groetjes,
    Agnes

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Bedankt voor de mooie digi's

    Groetjes Sigrid

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Dankjewel dat je deze digistamps met ons deelt.
    Ik heb je blog net ontdekt. Ziet er allemaal geweldig uit.

    Groetjes Daniela

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Hartelijk dank voor de mooie digi's. En wat geweldig dat wij die gratis van je krijgen. Mijn kaarten zullen alleen maar mooier worden.

    Groetjes, Gerrittina

    BeantwoordenVerwijderen
  40. Leuke labels, heb ze dus toegevoegd aan mijn eigen digi bestanden. Zal ze zeker gaan gebruiken, vind de oops i did it again, fantastisch, en een die op mij van toepassing is.

    BeantwoordenVerwijderen
  41. Dank voor de tickets vind ze fantastisch

    BeantwoordenVerwijderen
  42. Ik zag zo'n leuke ticket bij Ank Wurth, die verwees naar jouw Blog.
    Eigenlijk stempel ik liever zelf, maar deze zijn toch wel handig. Dank je wel.

    BeantwoordenVerwijderen
  43. Hoi Jolanda,

    Wat een leuke digistamps maak jij zeg! Bedankt dat je die met ons wilt delen!!! TOP!!!!

    Groetjes Kim

    BeantwoordenVerwijderen
  44. Ze zijn ontzettend leuk, ik heb ze gedownload, bedankt!

    BeantwoordenVerwijderen
  45. hi jolanda
    thank you for this wonderful digis hugs Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  46. Bedankt voor deze leuke digi`s

    groetjes Cindy

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...