zondag 26 september 2010

Happy Birthday

Afgelopen week was ik weer vreselijk verdiept in Harry Potter en ben zodoende niet aan scrappen toe gekomen.

Gisteren ben ik weer eens scrappend van start gegaan met 'iets' dat ik nog niet kan laten zien. Vanochtend was ik in alle vroegte wakker en ben ik na wat forummen aan een kaartje begonnen. Ik weet het niet zeker, maar ik geloof dat je zou kunnen zeggen dat ik wel wat roze heb gebruikt.
Supplies:  cardstock, Basic Grey's 6x6 paper pad "Eva", Martha Stewart's "Dove" punch, lace, stamps by Artemio and the ticket is one of the digi stamps I made myself, skeleton leaf, twiggs, lace.

Voor zij die het zich onverhoopt afvragen: Nee, de grote vogel is geen pons or whatsoever. Ik heb gewoon een birdie van internet afgeplukt, die uitgeprint en vervolgens uitgeknipt.
Nog even heb ik getwijfeld de kaart verder op te leuken met wat pareltjes o.i.d., maar gezien het aanwezige ijzerwerk heb ik besloten dat toch niet zo'n goede combi te vinden. Daarnaast moet je het natuurlijk ook niet overdrijven. De kaart is immers vol genoeg.

Afgelopen vrijdag ben ik echt even vreselijk aan het griezelen geweest.
Sinds een paar weken heb ik Mentos weer herontdekt en zat er lekker op eentje te kanen, toen ik plotseling iets hards tussen m'n tanden voelde. Het leekt wel op een stuk van een tand/kies of zo. Een vluchtige inspectie van m'n eigen gebit leerde mij al snel dat dat nog volkomen in tact was.
Ik dacht echt dat ik het leven liet, want met mijn eigen gebit nog in tact betekende dat ik dus met 'het gebit' van iemand anders in m'n mond zat (iiiiieeeeww, getverjesses). Gezien mijn werk in verzekeringsland is dat op zich ook helemaal geen vreemde gedachten, want je moest eens weten wat voor claims wij voorbij zien komen.
Voor de zekerheid nog een keer m'n eigen gebit geïnspecteerd. Ik zou bijna zeggen "gelukkig" (maar da's natuurlijk ook niet helemaal waar), maar ik kwam er achter dat van de kies die enige tijd terug een wortelkanaal had ondergaan een stuk was afgebroken.
Tja... en zo komt het dat ik morgen op de 1e maandag van onze twee weken vakantie, 's middags bij de tandarts te vinden ben.

Ik hoop vandaag nog wat meer aan scrappen toe te komen, maar of dat ook daadwerkelijk gaat lukken is weer een tweede.

In ieder geval allemaal een fijne zondag gewenst!

Toodles,
Photobucket

10 opmerkingen:

  1. Wat een schattig kaartje is dat geworden! Alvast heel veel sterkte bij de tandarts.. ik moet dinsdag ook weer :-(

    BeantwoordenVerwijderen
  2. prachtige kaart is dit geworden Jolanda en idd dinsdag veel succes bij de tandarts

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Héél mooi kaaryje, ben gek op roze, dus altijd goed.
    Ga vandaag ook roze kaart posten.
    Fijne zondag.

    Gr. Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie kaart!
    En sterkte bij de tandarts morgen.

    xoxo,
    Ylona

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Super,supermooie kaart! Een kunstwerk!
    En ik moest heerlijk lachen en (bijna) griezelen over je Mentos verhaal!
    Sterkte bij de tandarts!
    Liefs Lisette

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dit is een kaartje waar ik helemaal fliefd op ben zo enorm mooi...en Jolanda heel veel sterkte morgen...

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtig roze kunstwerkje Jolanda en eh.....succes bij de tandarts!!!
    Ik benijd je niet!
    Misschien kun je een claim neerleggen bij Mentos????

    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Erg mooi kaartje!
    Veel sterkte morgen bij de tandarts!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. hele mooie kart Jolan, mooie kleurtjes! en weer eens een andere vorm! xxx ilonk

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...