donderdag 30 september 2010

Layout toch nog onder handen genomen

In eerste instantie was ik echt blij met het resultaat, maar hoe meer ik er naar keek, hoe meer ik zoiets had van "nee, het is 'm toch niet". Vanochtend daarom gewapend met een föhn m'n onlangs gemaakte layout te voorschijn gehaald en er een titel op gemaakt.
Supplementary supplies:  cardstock, Cricut, QuicKutz "Bouquet" mini alphabet set.

De letters heb ik 2x uit bruin cardstock gestanst en met foamstickertjes op elkaar geplakt en toen op de layout aangebracht.

In tegenstelling tot vorige versie kun je nu tenminste spreken van een geheel. In mijn optiek is-ie nu helemaal af en daarnaast kan ik nu écht zeggen dat ik tevreden ben over het eindresultaat.

Enjoy your day!

Toodles,
Photobucket

7 opmerkingen:

  1. Wow, die is werkelijk prachtig geworden zeg, mooie kleuren en een super leuke foto!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat was dan denk ik net de missing link..
    Ik vind hem al mooi maar nu is hij meer af zeg maar.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Goed gedaan !!
    We waren op dezelfde dag met het dots-papier bezig, heb net mijn lo op mijn blog gezet. Lang niet zo mooi als deze van jou...maar ach verschil moet er zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. het is zo meer een gedeel, leuk zo hoe je de titel hebt gemaakt.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Het is dat je het zegt maar ik vond 'm eerst ook mooi hoor !!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik vond hem daarvoor al zo mooi! Kan je nagaan, nu is hij nog mooier geworden!

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...