dinsdag 28 september 2010

Photoshoot, Sept. 28th 2010

Enige tijd terug heb ik mij aangemeld voor een photoshoot bij Douglas.
Deze week zijn er een tweetal mensen van Studiolijne Photography bij Douglas in Almere te vinden en stond voor vandaag voor mij een photoshoot gepland. M'n vorige 'shoot' was alweer van 2008.

Vanochtend om 10.00u. had ik een afspraak staan en ik moet zeggen het toch een bijzondere gewaarwording te vinden om met een 'blot billengezicht' Douglas binnen te stappen. Maar goed...
Eerst werd ik opgemaakt en vervolgens werd er nog wat met m'n haar gespeeld alvorens ik de fotograve mocht opzoeken om voor de lens te gaan staan.

Zie hier een aantal van de foto's.
As always: click to enlarge.

Het was wel weer leuk om te doen en voor de komende periode heb ik in ieder geval nog een paar leuke plaatjes om te scrappen. Ik heb een diskette vol waar nog een paar echt heel leuke foto's op staan (al zeg ik het zelf), dus voorlopig kan ik nog wel even freubelen.

Fijne dag verder.

Toodles,
Photobucket

18 opmerkingen:

  1. Gave piccies Jolan!!!! Ik moet nog even wachten, maar kan me zo een betere voorstelling maken!x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. jee das mooi zeg wat een lach heb jij en zulke mooie witte tanden 9 zuuuuuuuuuuucht) om maar van je haar te zwijgen hihihihihihi
    heel fotogeniek hoor

    BeantwoordenVerwijderen
  3. WOW, wat een geweldige prachtige foto's !!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een ontzettend mooie foto's Jolanda!

    xoxo,
    Ylona

    BeantwoordenVerwijderen
  5. WOW!! Prachtig! Een Waar fotomodel ben je! En dat komt echt niet alleen door de fotograaf en visagiste!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een prachtfoto's meid, echt subliem...wil ik ook wel eens doen.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een mooie foto's zeg!!!

    Groeten Corinne

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Erg mooie foto's! Vind vooral die met de parelketting erg mooi, ziet er een beetje dromerig uit.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Zohhe, daar wordt je blij van als je zulke mooie foto's ziet van jezelf zeg. Veel plezier met het scrappen ervan.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. gave foto's zeg! lijkt me ook leuk, zo'n shoot!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een gave foto's zeg! Nou ben je natuurlijk ook wel heel fotogeniek....!!!!!

    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  12. leuke foto's zijn het geworden!! vooral met de hoed vind ik super gaaf :) xx Tamara

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Super leuke en mooie foto's!! Daar zul je blij mee zijn. Je bent inderdaad fotogeniek!!
    Groetjes,
    Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Geweldig.....wat een beeldschone foto's Jolanda!!!!
    Kan je trots op zijn zeg!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Zoooooooooooooo! Mooi zeg!
    En die met die parels! Helemaal gaaf!
    Je bent ook wel een beauty hoor!
    Liefs Lisette

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Jolanda: lovely lady, lovely pictures! You can be proud girl!
    Greetz, Shirley

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Echt gave foto's !!
    En fotogeniek ben je ook.
    Mooi hoor !!

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...