maandag 27 september 2010

You and Me

De tandarts heb ik weer overleefd. M'n kies kon gewoon 'gerestaureerd' worden en nog pijnloos ook, dus wat wil een mens nog meer.

Vanochtend heb ik iets gedaan wat ik eigenlijk al een heeeeeeeeeeeeeeeeeele tijd niet meer heb gedaan. Ik ben nl. met een layout bezig geweest en nog gelift ook. Via een amerikaans scrapforum ben ik uiteindelijk gestuit op het blog van Angelica Franssen. Echt, absoluut de moeite waard om daar eens een kijkje te gaan nemen.

Om een of andere reden was ik er nooit van af te brengen om een layout te maken op cardstock. Uiteraard heb ik wel eens pogingen ondernomen om het op paterned paper te maken, maar het lukte me gewoon niet. Eigenlijk kon ik dat niet zo uitstaan, want zoiets moet ik toch gewoon kunnen.
Om een of andere reden kreeg ik bij het zien van Angelica's blog zoiets van "euroka, ik heb het" en ben dan ook meteen aan de slag gegaan.

Deze ronde heb ik 'm gelift, maar een volgende keer gaat het mij absoluut lukken om een 'echte eigenste' layout te maken.
Supplies:  Prima Marketing's "Flights of Fancy Collection", swirl by Zva Creative, flowers by Wild Orchid Crafts, lace, Martha Stewart's "Simple Scallop" & "Classic Butterfly" punches, pearl ribbon, pearls, Making Memories tiny alphas stickers, Stickles.

Edit:  zie tevens hier voor de edited versie.

Op de foto komen de kleuren niet echt tot hun recht. In het echt vind ik de layout echt vele malen mooier.
De volgende keer eens iets proberen te maken met een echte titel, want die is er deze ronde zowaar bij ingeschoten. Daarnaast wil ik ook nog wat meer op de journaling gaan letten, want dat schiet er bij mij negen van de tien keer bij in.
Niettemin, voor eerste 'uitprobeersel' vind ik 'm in ieder geval heel erg goed gelukt.

Hmmm... eens kijken of ik nog achterstallig serie-materiaal heb om naar te kijken en anders eens een begin maken aan het laatste deel van Harry Potter.

Alvast een fijne avond gewenst.

Toodles,
Photobucket

18 opmerkingen:

  1. Oooooohhh geweldig mooi Jolanda, helemaal mijn smaak dit, wat heb je dat mooi gemaakt zeg.
    Gelukkig viel het bij de tandarts mee, daar ben je ook weer vanaf :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een pracht van een kaart ! Mooi gelukt ! Als je zin hebt in lintjes, kom even langs mijn blog ...
    nog een fijne avond,
    groetjes, martina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hij is echt super mooi. Ik mis er niets aan hoor.

    Gr. Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  4. gaaf Lootje joh! maak je die niet vaak dan? dat kan je prima hoor!
    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dit vind ik echt schitterend! Vooral de hoek met het kant is helemaal het einde.

    Groetjes, Loes

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Voor mij is ie zeker gelukt!!!Mooie details, knap gedaan!
    Veel liefs,Celia.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Gelift of niet, hij is prachtig! Wat een details!!! Ga zo door zou ik zeggen...

    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Allemachtig mooi gemaakt dit !!!
    Doet je goed zeker, die vakantie :)
    Ga zo door.......

    Groetjes, Frida

    BeantwoordenVerwijderen
  9. En toch ben je het scrappen niet verleerd, tis een prachtexemplaar !

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Gelift of niet...........ik vind het een plaatje!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Het is je goed gelukt hoor, hij is ontzettend mooi geworden. Keep them coming! LOL Groetjes, Wendy.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ik vind m zo mooi, sprakeloos mooi...en de blog ben ik gaan volgen!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Heel mooi! Ik doe het je niet na..

    grt, Marian

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ik zag m idd al op het forum, je lo is echt super geworden! Heel romantisch..

    BeantwoordenVerwijderen
  15. hij is prachtig jolanda!!
    ik ga eens even op die site spieken!

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...