zondag 10 oktober 2010

Birdhouse: the Mockings

Stel:  je bent zo rond de klok van half 4 wakker. Wat doe je dan?
Na nog een uur van draaien en doen ben ik tot de conclusie gekomen dat slapen me niet meer zou lukken. Dat vond ik eigenlijk wel een goede reden om m'n bed uit te gaan en wat in m'n scrapkamer te vertoeven. Nog even het forum doorgefietst en toen maar eens gekeken wat ik eigenlijk wilde gaan scrappen.
Eerst nog even op internet gespeurd, maar uiteindelijk vond ik nog een template van een vogelhuisje op m'n lappie en dit is wat ik ermee heb gedaan.

Edit:  inmiddels ook het blog achterhaald waar de template vandaan komt. Klik hier.
Hier is de publicatie te vinden.
Supplies: cardstock, Crafty Secrets' "Classic", Webster's Pages' 6x6 combo pack "Holiday Collection & Winter Wings", punch by EK Success, birdie, Cuttlebug, Spellbinders Nestabillities "Scalloped Square" & "Circle".

Oorspronkelijk had ik het huisje nog met wat swirls willen bewerken, maar omdat ik o.m. het dak al van de nodige DD had voorzien, zou een swirl o.i.d. volgens mij dan allemaal a bit too much worden. Zoals-ie nu is, vind ik 'm echt helemaal goed. Kan over een paar maandjes prima in de boom of misschien wel een ander plekje.
Oh... en voor degenen die onverhoopt niet weten wie/wat the Mockings zijn: denk maar aan de Xmas songs waarin the mocking bird wordt aangehaald.

Voor mij tijd voor een paar administratieve klusjes. Later misschien nog wat aan de scrap.

In ieder geval allemaal een fijne zondag gewenst.

Toodles,
Photobucket

15 opmerkingen:

  1. wat heb je dat weer prachtig gemaakt Jolanda, waar slapeloosheid al niet goed voor is he

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oooooooooooooh, wat mooi! Wat een schattig huisje en inderdaad leuk voor in de boom. Kan ik die template van je krijgen?
    Liefs Lisette

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een geweldig mooi vogelhuisje en dat voor de nachtelijke uurtjes.

    Gr. Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtiggggggggg, wat zit er op het dak? DD maar wat is dat? Ik zou 't ook wel gaaf vinden om die template te mogen krijgen mocht je die willen delen ;-))

    Groetjes,

    Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooooooi!! ja die template wil ik ook wel!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat gaaf!!! Ik vind hem helemaal te gek!

    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel erg bedankt Jolanda voor de template ;-)) En nu ga ik van het mooie weer genieten.

    Fijne zondag verder,

    groetjessssssss

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Bedankt voor de link en je lieve berichtje!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Weer zo'n schitterend projectje van jou! Wat grappig die Diamond Dust, ik gebruik het zelf ook maar nooit bij me opgekomen om het op die manier toe te passen. Het staat in elk geval prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Zo enorm mooi, echt schitterend, dat spul erboven op is ook prachtig, is het dak daarom zo dik?

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Erg mooi zeg! Niet kunnen slapen levert toch wel wat op zo...
    Ik zie dat jij diamond dust hebt gebruikt voor het dakje. Waar heb je dat vandaan....ik zoek het al eeuwen maar in NL nog nergens gevonden :(

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Prachtig! Je bent duidelijk niet voor niets uit je bed gekomen. Het is werkelijk heel mooi.

    -xxx- Myriam

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hee, de foto is foetsie, weg..? Jammer, ik wilde nog even spieken voor inspiratie ;-))

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...