zaterdag 2 oktober 2010

Day Dreamer

Zoooo... gisteren weer even verwend bij de huisarts voor deel 2 van de tetanus injectie. Ging nog bijna mis ook.

Toen ik voor m'n 1e tetanus injectie bij de huisarts was kon ik de restant ampullen mee naar huis nemen, maar ik kon ze ook daar achterlaten. Onder het motto "wat moet ik er thuis mee en straks vergeet ik het nog mee terug te nemen ook" heb ik de ampullen bij de huisarts laten liggen.
Gisteren werd ik door iemand andes geprikt en zij vroeg of ik van de vorige injectie nog last had gehad. Nou, dat had ik zeker. Althans, alleen op de dag van de injectie. Daarna niet meer. Op enig moment wees ik aan waar ik was geïnjecteerd en toen keek ze me heel verbaasd/ongelovig aan en vroeg of ik zeker wist dat ik in beide billen was geprikt en of ik nog wist wie degene was die dat had gedaan.

Sommige dingen vergeet je nu eenmaal niet en zodoende kon ik mij dit nog wel duidelijk herinneren. Vervolgens excuseerde ze zich en liep de kamer uit om na een paar minuten weer terug te komen. Bleek dat ze verkeerd in de computer had gekeken en mij had willen injecteren met een of ander goedje dat totaal voor iemand anders bestemd was. Lang leve de (mis)communicatie, zullen we maar zeggen.
Maar goed, ik heb het weer overleefd, zij het dat ik het gevoel heb dat ik deze ronde met een blauwe plek van hier tot Tokyo in de rondte loop.

Gisteren is een nieuwe maand begonnen en zo ook een nieuwe challenge bij Scrap Passion die mij heel erg aansprak: Totally White, een layout maken waarbij uitsluitend wit dient te worden gebruikt. Enige uitzondering daarop is de foto, die mag echt alle kleuren van de regenboog hebben.
Bij hetgeen ik in m'n hoofd had vond ik een zwart-wit foto bijzonder geschikt.

Persoonlijk vond ik het maken van een witte LO makkerlijker gezegd dan gedaan. Tuurlijk had ik tig ideeën, maar ondanks het nodige schuif werk vond ik dat nergens op lijken. Op enig moment zag ik zowaar het licht en toen was het zoiets als spelend heen gaan.
Supplies:  cardstock, lace, Tim Holtz' "Grungeboard", flowers, Cuttlebug, Cuttlebug's "Butterflies", "Swiss Dots" & "Perfectly Paisley", QuicKutz' "Bouquet Mini Alphabet Set", Spellbinders' "Assorted Leaves", Martha Stewart's "Simple Scallop" & "Royal Butterfly" punches.

Het gebruikte kant is bij het rechtop zetten van de LO wel ietwat aan de zware kant voor het cardstock, maar dat is niet anders.

Ennn... nog wat detail foto's...
Eeeeehh... eigenlijk kan ik alleen maar zeggen dat ik meer dan tevreden ben over het eindresultaat.

Fijne zaterdag!

Toodles,
Photobucket

13 opmerkingen:

  1. Gaaf zeg en wat ben je snel! Jeetje mina! En erg origineel om de hele LO te bekleden met kant...

    Liefs Gwendolyn

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een schitterende lo! Heel mooi al dat kant op het cardstock.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ohhh Jolan ik weet niet wat ik zie! Zo geweldig mooi! Alles past perfect bij elkaar, en die foto is ook al zo prachtig.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. In Eén woord SCHITTEREND!!!!!!!

    groetjes Jannie.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Allemachtig wat een bijzonder mooie LO !!!
    Prachtig met het kant je heb er wel een hele mooie foto bij uitgezocht!

    Sterkte met je blauwe plek tssssss wat een giga misser!!!

    Groetjes Fia

    BeantwoordenVerwijderen
  6. SUPER! en niet meer zeggen dat je niet van de lootjes bent! xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Toevallig zag ik m net hiervoor op het Scrappassion blog. Ziet er heel mooi uit! Pittige challenge wel...

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik vind m wonderschoon JOlanda, wat een prachtig werk dit!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Dit is in één woord schitterend Jolanda!
    Groetjes,
    Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Je mag ook gerust gtevreden zijn , hij is prachtig

    Gr. Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wow Jolanda! I have always thougt that all white creations are so difficult to do, but this one is fantastic. You really cought the essence of the picture with this LO. Love it! Hugs...Mona

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...