vrijdag 8 oktober 2010

Enjoy the moment

Het is altijd weer leuk als de postbode voor je deur staat om scrapspullen voor je af te leveren. Vooral als je dat zo'n 4x in een week overkomt. Zo werd vandaag wat leuke papiertjes van Webster's Pages gebracht en kreeg ik eergisteren echt heel leuke hebbedingetjes van Scrap Roza binnen, maar had ik ook nog een bestelling in Engeland uitstaan van allemaal leuke bloemetjes die werden bezorgd.
Heerlijk al die scrapspulletjes.

Gisterochtend was ik weer eens aan het freubelen geslagen. Ik had weer eens zin om zo'n vouwkaartje te maken dat ik enige tijd terug ook heb gemaakt. Deze ronde heb ik echter voor blauw gekozen. Da's een kleur waar ik eigenlijk niet zo gek vaak mee werk.
Supplies:  cardstock, Crafty Secrets' "Classic", Zva Creative CRS-03CA-108, Wild Orchid's Craft's flowers, pins, lace, jute, digi stamp made myself.

Omdat hij in mijn optiek nog 'iets' miste en daar zojuist wat aan heb gedaan, vind ik dat-ie nu wel geshowd kan worden.
In verband met de grootte van het kaartje, heb ik de swirl ietwat met de schaar bewerkt.

Fijne dag verder.

Toodles,
Photobucket

11 opmerkingen:

  1. hij is prachtig geworden, fijn weekend
    liefs Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. een prachtige kaart, leuk dat veertje!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Schattige vogeltjes! En een prachtige kaart weer.
    Liefs Lisette

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een pracht kaart, zo lief mooie zachte kleuren.ik vind m top!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een mooie, stijlvolle kaart !
    groetjes, martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een schitterend kaartje!! Super :)
    Fijn weekend!
    Groetjes,
    Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een plaatje! Mooie stempel ook!

    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Schitterende kaart!
    Ik vind de kleurencombi heel mooi gekozen.

    xoxo,
    Ylona

    BeantwoordenVerwijderen
  9. meid wat heb je weer een paar mooie projecten gemaakt.ik heb mijn ogen uitgekeken

    groetjes Gusta

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...