zondag 24 oktober 2010

It feels like yesterday...

...maar in werkelijkheid is het alweer een week geleden sinds we van het forum onze 1e cropdag hadden.
In de vroege ochtenduurtjes heb ik onder het internetten uiteindelijk definitief besloten wat ik nu eigenlijk zou gaan maken tijdens de crop en heb daar vervolgens de nodige spullen voor bij elkaar gezocht.
Frida kwam me ophalen en al beppend zijn we richting Gouda gereden.
Eenmaal op de bestemming aangekomen was het enorm leuk om degenen weer te zien die ik al een heeeeeele tijd niet meer in het echie had gezien, maar het was minimaal net zo leuk om kennis te maken met de mensen die je al dan niet wat langer van het/een forum kent.
Uiteindelijk zijn we met het croppen van start gegaan. Het was allemaal echt heel erg gezellig: veel gescrap, maar nog veel meer gebep.
Ingeborg was onze cropfotograaf en heeft onder meer deze groepsfoto gemaakt:
Na de crop zijn we met een aantal nog in Gouda bij de Chinees gaan eten. Was ook heel erg gezellig. Zij het dat 'meneer De Chinees' ons ietwat minder gezellig vond, omdat hem werd verzocht een ietwat socialere toon aan te slaan.
Lekker gegeten, zei het dat ik m'n saté heb laten liggen. Die was dusdanig droog dat ik bang was dat-ie ergens halverwege m'n keel zou blijven hangen.
Na een warm afscheid van elkaar zijn Frida en ik weer richting het Almeerse gereden. Hadden we op de heenweg nog The Eagles op, op de terugweg was het niet eens nodig want door al dat gebep hoorden we ze toch niet.

Ik kan niet anders zeggen dan dat ik het echt absoluut een topdag heb gevonden. Eentje die absoluut voor herhaling vatbaar is.
Toodles,
Photobucket

4 opmerkingen:

  1. Ja, wat een geweldig leuke gezellige dag was het hè. Ik vond het ook heel erg leuk je in levende lijve te ontmoeten. En ik ben heel blij met het kadootje dat je me gaf :)
    Tot over 3 weken :) Roomy ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Klinkt gezellig en ziet er mega leuk uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. het was echt een top dag Jolanda, zeker voor herhaling vatbaar. Zou alleen wat dichterbij mogen zijn. Maar je kan niet iedereen gelukkig maken he

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een super foto, en binnenkort een heel weekend jippie!

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...