zaterdag 16 oktober 2010

It's your Day

Vanochtend voor het eerst sinds eeuwen weer eens met Webster's Pages in de weer geweest. Webster's Pages vind ik over het algemeen genomen echt heel erg mooi, maar ik vind het niet bepaald het makkelijkste papier om mee te werken.

De basis van dit kaartje was zo gemaakt, maar toen...
Na het nodige denk- en schuifwerk is dit het geworden.
Supplies: cardstock, Webster's Pages' WonderFALL (from 6x6 collection combo pack), Martha Stewart's "branche" and "frond" punches, Spellbinders Nestabilities, jute, flowers, spacers, pearls, pearl ribbon, hotfix, stamp by Melissa Frances.

Ennn... voor de details...
Werken met deze kleur an sich was voor mij al een uitdaging. Normaliter zou ik er niet al te snel voor hebben gekozen. Aan de andere kant maakt het het juist leuk om toch weer iets anders te doen, dan hetgeen gebruikelijk is.

Tijd voor een DVD-tje.
Misschien tot later, maar in ieder geval een fijne zaterdag gewenst!

Toodles,
Photobucket

11 opmerkingen:

  1. Het is je toch mooi gelukt in ieder geval, fijn resultaat !
    groetjes, martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een geweldig mooi kaartje Jolanda.
    Prachtig papier en kleuren combinatie.

    Groetjes Jannie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi kaartje, je werkt altijd met zoveel details en dimensie!

    Je ziet er niet aan af dat het moeilijk papier is om mee te werken!

    groetjes Suzanne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Soms heb je dat met papier. Ik heb het ook gekocht en nog niks mee gedaan. Zelfde probleem.

    Gr. Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Het is een schitterende kaart geworden Jolanda, SUPER!!
    Fijn weekend en groetjes,
    Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Het is niet het makkelijkste papier maar......wel het mooiste vind ik!!
    Je heb er een beauty van gemaakt meis!

    Fijne Zondag,

    groetjes Fia

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtig, prachtig, dat schuiven is goed gelukt ;-)

    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik ben het met je eens, het papier is schitterend maar lastig om mee te werken, althans ik heb dat ook, neemt niet weg dat je weer een geweldige creatie gemaakt hebt!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. s c h i t t e r e n d ! ik heb er geen andere woorden voor!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een mooitje Jolanda!
    Euhhh, mijn codewoord is urcopyer.. u-r-copy-er.... dus die MOET ik liften, hahaha!

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...