maandag 4 oktober 2010

Mind at Ease

Al een paar dagen loop in met een soort van basis- idee voor een layout in de rondte en er is maar een manier om er achter te komen of het in de praktijk ook daadwerkelijk ergens op lijkt: gewoon doen en dan zie je vanzelf wel waar je op uit komt.

Inmiddels heb ik al de nodige dingen gemaakt met dit design paier, maar ik wilde er ook nog een layout mee maken. Het papier op zich vind ik nog steeds erg mooi, maar ik blijf het erg moeilijk vinden om mee te werken.
Supplies:  cardstock, Graphic 45's "Le Romantique", Zva Creative's swirls CR-03CA-119, Martha Stewart's "Royal Butterfly" & "Classic Butterfly" punches, 7 Gypsies' "Venice" stamps, Artemio's stamps ref. 10001074 & 10001048, QuicKutz "Bouquet" mini alphabet set, Perle Pen, Lace, Pearl Ribbon, skeleton leafs.

Hoewel er de nodige reliëf in zit, heb ik eigenlijk maar nauwelijks met verschillende lagen gewerkt. In mijn optiek zou, gezien het middelste deel, de layout echt veel te druk worden.
Al met al ben ik best wel goed te spreken ben met het resultaat.

Fijne avond verder!

Toodles,
Photobucket

14 opmerkingen:

  1. Erg mooie en dromerige layout! Ik vond dit ook een van je mooiste foto's met de parelkettingen!
    Groetjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie lay out heb je gemaakt, leuk, om een idee wat je in je hoofd hebt zitten dan zo op papier tot leven te zien komen.

    Groetjes,
    Renate

    BeantwoordenVerwijderen
  3. jemig jolan!! Prachtige layout meis!!!! Echt schitterend....maar het mooist is toch je foto hoor!x

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ooooo zo mooi! Wat ik nou zo mooi vind is hoe je die parelsnoeren uit de foto zo terug hebt laten komen op je Layout. En die foto! Geweldig. Al die details en de kleuren, ja gewoon helemaal totaal perfect.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. dit ziet er prachtig uit, de foto komtt helemaal tot z'n recht met deze fantastische LO

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dit is een schitterende LO Jolanda!! Super hoor :)
    Groetjes,
    Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Jeetje, indrukwekkend hoor! Echt prachtig geworden!

    Liefs Gwendolyn

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Deze is echt perfect !!
    Zo mooi en stijlvol..
    alles past gewoon perfect bij elkaar...

    BeantwoordenVerwijderen
  9. je hebt hier een balans in gevonden, meer moet er niet op, het is heel puur geworden, schitterend!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Een prachtig lootje en wat een mooie foto.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Het is echt een prachtig lootje geworden Jolan.

    X Essie

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...