zaterdag 16 oktober 2010

Windy Beach

Om een of andere vage reden krijg ik het altijd weer voor elkaar om te scrappen en te forummen tegelijk. Ja, je bent nu eenmaal vrouw of je bent het niet. Anyway, vanavond ging het in eerste instantie al net zo als hiervoor beschreven en kon ik nu niet bepaald zeggen, dat ik opschoot.
Uiteindelijk heb ik het forum gelaten voor wat het was en kon ik echt los.

Net als vanochtend ben ik weer bezig geweest met voor mij best wel redelijk moeilijk papier. Weliswaar deze ronde van Marketing, maar dan wel eentje waar behoorlijk wat naar rood neigend roze in zat. En dat rood, hè... moeilijk, moeilijk, moeilijk...

Dit is wat ik er uiteindelijk van heb weten te brouwen.
Supplies:  Prima Marketing's "Flight of Fancy Collection", ZVA Creative CRB-03CA-113, QuicKutz' "Bouquet", Martha Stewart's "Simple Scallop", lace, netting, flowers by Wild Orchid Crafts, hotfix.

De swirl heb ik wederom met een schaar bewerkt.
Ik moet zeggen dat ik redelijk tevreden ben.
Ennn... nog wat detailfoto's.
Zo even het wekkertje zetten, want morgen hebben we met het forum een crop in Gouda en laat ik, behalve een paar zakken M&M's, daar nou nog alles voor bij moeten zoeken. Hopelijk weet ik morgenochtend zeker wat ik op de crop wil gaan doen, dan kan weet ik in ieder geval zo ongeveer wat ik in de tas moet stoppen.

Voor straks alvast een fijne nachtrust gewenst.

Toodles,
Photobucket

11 opmerkingen:

  1. Ik vind m bloedjemooi, prachtig hoe je beide kanten hebt verwerkt, en het is inderdaad een zeer intense kleur, maar je hebt er een prachtwerk van gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Schitterend, en leuk die detail foto's erbij. Geweldig Jolanda!!
    Groetjes,
    Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wowww..práchtig geworden,en wat een mooi papier heb je gebruikt.Daar past een zwart/wit foto dan ook het beste bij.
    fijen dag nog,groetjes,Marian

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoop dat je genoten hebt van de crop?
    Je layout ziet er prachtig uit! Niet te zien dat je ermee gestoeid hebt...

    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Super, super, supermooi lootje !!!!
    Zeeeeeer geslaagd !!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wat een prachtige blog zeg. Ik ben gelijk maar even volger geworden :)
    groetjes Ine

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hij is super romantisch. Mooi papier en die vlinders zijn helemaal leuk.
    Super Jolanda!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een prachtige lay-out, Jolanda. Persoonlijk vind ik dit een van de mooiste die je hebt gemaakt.

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...