zondag 21 november 2010

Christmas Decorations...

...da's de naam die ik deze nieuwe blog layout heb gegeven.

Voor sommigen van jullie misschien ietwat aan de vroege kant, maar voor mij in ieder geval niet.
Behalve het een van (chocolade)pepernoten, fondant en chocolade, doe ik nl. niets aan Sinterklaas. 'k Heb er gewoon niets mee.
Ach... en nu hoef ik niet na 2 weken meteen weer een nieuwe blog layout te plaatsen en kan ik er nog wat langer over doen om de volgende layout in elkaar te draaien.

Laat Xmas nu maar komen; ik ben er helemaal klaar voor.

Fijne dag!

Toodles,
CD-autograph

4 opmerkingen:

  1. wauw die is erg mooi gemaakt
    gr linda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ziet er sfeervol uit Jolanda, voor ons hier eerst wel Sinterklaas maar dan ook de kerstboom hoor

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...