zondag 21 november 2010

Happiness

Deze LO heb ik vorig weekend gemaakt tijdens het scrapuitje.
Lang leve het feit dat ik er al redelijk snel achter kwam dat ik de helft niet had ingepakt, maar echt super enthousiast ben ik er eigenlijk niet over.
Supplies:  GCD's "Ella Blue Collection", butterfly- and heart border punch both by Martha Stewart, QuicKutz "Bouquet", lace, flowers, swirl, pearl ribbon.

De butterfly punch had ik van Dora geleend en Ann was zo vriendelijk om me een paar van d'r swirls te geven, want Mientje Truttel hier was d'r swirls vergeten in te pakken (en geloof mij nu naar: dan ben je toch echt onthand, hoor).

Eerlijk gezegd was ik van plan me er bij thuiskomst nog wat verder op uit te leven, maar uiteindelijk had ik toch zoiets van "zo heb ik 'm op het weekend gemaakt, dus ik laat 'm zoals hij is".

Voor evetuele liefhebbers nog wat detailplaatjes...
Het papier wat ik heb gebruikt vind ik echt helemaal geweldig. Meerdere malen heb ik het voor me gehad met de bedoelinng er 'iets' mee te gaan doen, maar het lukte me niet. Dat was voor mij dus ook de reden dat ik het had meegenomen tijdens het weekend. Dan moest ik wel...

Toodles,
CD-autograph

8 opmerkingen:

  1. Jolanda...wat ziet je blog er weer geweldig uit....lekkere wintersfeer.

    Je lootje is erg mooi, super foto van jullie zo samen en prachtige details meis...top dus.

    groetjes Lilian

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige blog layout Jolanda!
    Bij jou sneeuwt het al zie ik......
    Ik dacht even hoe kan dat nou, gisteren nog je blog bezocht en ineens allemaal nieuwe posts, je bent gewoon druk geweest!!!
    Je kaartje vind ik super; die ga ik nog wel een keertje liften denk ik;-)
    Je layout is ook erg mooi; soms is less more! Dus wat vergeten is helemaal niet erg in dit geval.

    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige layout Jolanda, heerlijk die ijstinten - past goed bij de tijd van het jaar. En ik moet maar eens op jacht naar dit papier, het is schitterend.
    Ook je blogje ziet er super uit, gezellig die sneeuwvlokjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. O wat een mooie LO en leuk die sneeuw, die wil ik ook weer!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat een mooie lo en je kaartje vind ik ook super.

    groetjes Heidie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Het papier is idd prachtig, de foto ook trouwens. Leuk, zo'n scrapweekend, zal vast gezellig geweest zijn. Groetjes, Wendy.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik vind m juist helemaal top, gekkie dat je bent!

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...