dinsdag 2 november 2010

Published: Enjoy the Moment

In tegenstelling tot sommigen ben ik er niet zo van een blog titel tot "toot!" te bombarderen, maar eerlijk is eerlijk eigenlijkvind ik dit wel een beetje een "toot-bericht.
Enige tijd terug heb ik een kaartje ingediend bij SNR en het was meteen bingo; een paar dagen later kreeg ik bericht dat het zou worden gepubliceerd. Niet echt verkeerd natuurlijk "for my first entry ever".

Click to enlarge:
Supplies: cardstock, patterned paper Basic Grey, Pen: Perlen, punche by Martha Stewart, other: pearls, ribbon, flowers, ticket stamp made myself.

Het patroon van deze easel heb ik zelf gemaakt (misschien dat ik 'm over een x-periode ook hier plaats), maar jeeeeeeetje, wat een ontiechelijke klus was het om deze kaart te maken, maarr... ik ben wel heel erg tevreden met het eindresultaat.

Voor mij tijd om onder de douche te springen en zo eens richting werk af te reizen.

Fijne dag allemaal!


Toodles,
Photobucket

26 opmerkingen:

  1. gefeliciteerd meid, keimooie kaart, die verdiend het ook gepubd te worden!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. prachtig toch!! Daar mag je wel voor tooten hoor!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gefeliciteerd!
    En ik vind het een schitterende kaart.
    Groetjes, Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  4. een prachtige kaart, super zeg dat je het voor elkaar krijgt want dit ziet er echt wel priegelig uit.
    enne terecht dat je blij bent het lijkt me een hele eer als je kaart in een blad komt te staan

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Het is ook wel een beauty van een kaart, dus helemaal verdiend hoor!!! Gefeliciteerd!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Jolanda.....dit ziet er super uit meis...en natuurlijk Gefeliciteerd, verdiend hoor.

    groetjes Lilian

    BeantwoordenVerwijderen
  7. het is ook een supermooie kaart. Geen wonder dat ze die publiceren.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Je hebt het verdiend Jolanda!
    Wat een superkaart zeg

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Gefeliciteerd en ook echt verdiend want je kaartje is gewoon schitterend. Even werk maar dan heb je ook wat.

    Gr. Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtige easelcard, dat zie ik toch goed he! Ik ben ook even bij je digi's langsgeweest, de tickets. superrrrrr.
    Ik had het al gezegd maar wat mak je mooie dingen. Een aanwinst voor het scrapfever forum!

    Groetjes Marjolijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik vind het zo gaaf voor je, en zo terrecht ook!
    Het is een beauty van een kaart!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. natuurlijk is dit een toot. Gefeliciteerd.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Jolanda wat een schitterende kaart heb je gemaakt super , en gefeliciteerd hoor ,gr humartine

    BeantwoordenVerwijderen
  14. GEFELICITEERD! Wat gaaf joh, je eerste inzending meteen gepubliceerd! Maar goed, eerlijk is eerlijk, het is niet zomaar een inzending, wat een beauty! Ik geloof graag dat het veel werk was, maar dat was het zeker waard.
    Geniet maar lekker van je moment of fame, ik wens je er nog veel meer toe!
    Groetjes, Floortje

    BeantwoordenVerwijderen
  15. een hartstikke mooie kaart Jolan, dus terecht een publishment!!!x

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wow! Deze is echt mooi en heel bijzonder, zowel qua vorm als de geweldige kleurencombi! Het verbaast me niks dat ze deze graag wilden publiceren. Gefeliciteerd!!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hij is prachtig! Een kunstwerkje gewoon dus plaatsing is zeer verdiend! Maar eh............wat is een toot?
    Wat een ellende trouwens om op het moment Almere in of uit te komen. Mijn zwager was zaterdag jarig en ik ben helemaal over Utrecht gereden (woon in Alphen aan den Rijn). Mijn zus had maandag een curus in Nootdorp en is zondagavond maar bij mij komen slapen. Ik hoop dat het snel weer in orde is daar.
    Liefs Lisette

    BeantwoordenVerwijderen
  18. wauw echt schitterend zeg! het ziet er ingewikkeld uit. Prachtige kleuren. En gefeliciteerd met je publicatie!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. wat een schitterende creatie heb je gemaakt gefeliciteerd grt jans grt jans

    BeantwoordenVerwijderen
  20. helemaal geweldig, je kaart! van harte meid! xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Gefeliciteerd Jolan!
    Het is echt een plaatje zo mooi!

    X Esterina

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat een magnifieke kaart Jolanda!
    Groetjes, Shirley

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wat een geweldige kaart Jola. Super, geen wonder dat ze je benaderd hebben.

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wow, gefeliciteerd zeg! Super mooi is het ook :)

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Gefeliciteerd met je publicatie!
    Helemaal verdiend, het is een prachtig kunstwerkje!

    xoxo,
    Ylona

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...