zondag 21 november 2010

Noël

In de voorgaande topic heb ik aangegeven dat ik maar een 'iets' heb gescrapt tijdens het weekend.
Op de laatste dag ben ik nog even bij Ann en Esterina op les gegaan voor het maken van een kaart. Ik kan jullie melden dat een scraplesje van Ann en Esterina toch wel ietwat afwijkt van de gemiddelde workshop, maar jeetje wat heb ik gelachen.

Eigenlijk was ik van plan om voor copy cat te spelen, want het ging me eigenlijk alleen om de techniek. Uiteindelijk wilde het niet helemaal zoals ik voor ogen had en ik besloot voor mezelf om er thuis mee verder te gaan.

"Er mee verdergaan" betekende in dit geval gewoon overnieuw beginnen en zodoende is er het volgende kaartje uitgerold.
Supplies: cardstock, Graphic 45's "Christmas Past Collection", Cuttlebug's "Christmas Ornaments", Spellbinders Nestabilities "Star", stamp, ribbon, small bells.

Wanneer je er wat meer de tijd voor neemt, is het echt heel leuk om een dergelijk kaartje als deze te maken.

Voor degenen die zich afvragen waar de belletje vandaan komen: Intratuin. Daar verkopen ze sterren/harten met allemaal kleine belletjes. Op zich vond ik die vormen er niet al te denderend uit zien. Helemaal goed natuurlijk, want dat sloopt alleen maar makkelijker.

Fijne dag verder!

Toodles,
CD-autograph

13 opmerkingen:

  1. Weinig of veel tijd, deze kaart is in ieder geval wel geslaagd !
    groetjes, martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een super gaaf kaartje Jolanda.
    Heel leuk zo met de ster en belletjes.

    Groetjes Jannie.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh wat een leuke kaart(zakje) heb je gemaakt. Erg leuk met die stervorm en het belletje.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik vind het een geweldig resultaat! superlieve kaart!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een mooi kaartje Jo, je hebt goed geluisterd naar de juffen, proest...

    X Esterina

    BeantwoordenVerwijderen
  6. een niet geinkt waar dat niet moest, goedzo je bent een snelle leerling! Enne leuk resultaat hoor Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een heel mooi kaartje; leuk die belletjes

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Beautiful card! Love the see through star and you vintage image. ~jeni :)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik moet nog langs Intratuin, maar ga zeker kijken, ik vind m zo leuk de kaart!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een leuke kaart geworden, ik loop echt weer achter met bloggen want ik heb deze helemaal niet gezien! Grappig detail het doorkijkraampje erin!
    Groetjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Erg mooi geworden! En je nieuwe blog layout ook, heerlijk die kerstsfeer!
    Groetjes, Floortje

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...