dinsdag 2 november 2010

Sisters

Zo plaats je even niets en zo plaats je twee crea's op een dag.

Zou ik vorig weekend eigenlijk gaan scrappen. Uiteindelijk ben ik alleen maar bezig geweest met het instellen en spelen met m'n nieuwe cellular: een Samsung Galaxy S I9000. Erg leuk speelgoed.  Maar ja... van scrappen is het toen niet meer gekomen en afgelopen week heb ik er ook geen tijd voor genomen.

Afgelopen weekend ben ik wel bezig geweest met een boekje, dat ik alleen maar op het forum heb laten zien.
Zondag ben ik weer eens aan het scrapbooken geslagen. Het liep wel iets anders dan oorspronkelijk gepland, want enig moment was ik echt met tig dingen tegelijk bezig en ik kan je melden: dat werkt niet echt.
Was ik in eerste instantie alleen aan het scrappen. Het volgende moment was ik al scrappend aan het MSN-en (althans pogingen daartoe aan het ondernemen), heb ondertussen het 'ietwat blonde MSN-probleem' weten op te lossen. Niet bepaald prettige omstandigheden om te scrappen. Ook niet vreemd dat dat in eerste instantie niet zo erg wilde vlotten. Tel daarbij op dat ik een voor mij moeilijke kleur had gebruikt en het plaatje is compleet.

Alvorens ik deze layout kon plaatsen, moest ik eerst even de reactie van m'n zusje afwachten. Celena is, net als ik, niet zo'n fan om op de plaat te worden gezet en heeft liever geen foto's van zichzelf op internet staan. Deze foto kon d'r mee door en mocht ik wel plaatsen, zonder haar te 'blurren'.

Click to enlarge: 
Supplies:  Tilda's Kitchengarden, swirl Zva Creative CRB-03A-117, punch Martha Stewart "Loop", Perle Pen creme, roses by Wild Craft Orchids, QuicKutz alphabet "Diesel".

De kleur vond ik behoorlijk moeilijk om mee te werken, maar behalve dat heb ik deze ronde ook 'slechts' met 1 laag papier gewerkt. Een bewuste keus, maar toch... Ik kan wel telkens met 2 lagen aan de slag gaan, maar ik wil hier en daar toch wat meer variatie kunnen aanbrengen.
In eerste instantie was ik eerlijk gezegd ook niet zo erg tevreden over het resultaat. Dat was uiteindelijk pas het geval toen ik met de titel bezig was. Dat was wel weer een goede reden om blij van te worden.

Voor de liefhebbers ook nog wat detailfoto's.

Tijd om een rondje te forummen.
Fijne avond allemaal!
Toodles,
Photobucket

13 opmerkingen:

  1. wouw Jolanda ik vind hem schitterend

    groetjes Gusta

    BeantwoordenVerwijderen
  2. leuk Jolanda om ook eens je zus op een lootje voorbij te zien komen. En dan nog een heel mooi lootje ook.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een gaaf lootje!
    Leuke foto van jou en je zus.

    X Esterina

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een super layout!
    Ik vind dit heel gave kleuren!

    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Allemachtig wat een schitterende LO!!
    Jij moet er echt meer gaan maken Jolanda, je bent hier zo goed in.
    IK ga hem liften van je, mag dat????

    Groetjes Fia

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuke foto inderdaad en een prachtige 'less is more layout' (vind ik altijd heeeel moeilijk als tierlantijnen freak....)
    Groetjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. ik vind het een beauty van een lo, soms is met één laag werken een enorme uitdaging maar wel komt de juiste uitstraling daar.
    erg mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtige layout en de foto met je zus samem is echt leuk!!
    Mooie details heb je erweer op gemaakt!
    Groetjes x

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat is ie leuk Jolanda. Dat is een tijd geleden dat ik een lo van jou gezien heb.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Dit ziet er super mooi uit! En ik krijg morgenmiddag mijn Samsung Galaxy!! Ben super benieuwd.
    Groetjes,
    Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Mooie meiden zo samen.....op een lief lootje, geweldig Jolanda.

    groetjes Lilian

    BeantwoordenVerwijderen
  12. och wat een schitterende layout heb je gemaakt

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hee ik heb deze gemist op de een of andere manier..Ondanks dat je hem zelf moeilijk vond vind ik het toch een prachtige Lo geworden.

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...