zondag 7 november 2010

Snag 'm: free digi stamps - XVI

Inmiddels is het alweer enige tijd geleden sinds ik m'n laatste digi stamps heb gemaakt, maar de paar keer dat ik pogingen heb ondernomen om weer iets in elkaar te draaien kwam het er niet zo uit als ik in gedachten had. Maar ja... kerst nadert en dan kun je nu eenmaal geen stamps genoeg hebben.

Hetgeen ik gisteren heb uitgeprobeerd lukte niet zoals ik dat wilde, maar vanochtend was ik zowaar on a roll en zie hier wat het is geworden.
Zelf ben ik er wel enthousiast over. Als nadeel van deze stamps zou kunnen worden beschouwd dat er een kleurtje in zit, maar hé... je kunt nu eenmaal niet alles hebben. Persoonlijk vind ik ijsblauw prima passen bij de kerst en de (hopelijk niet al te) koude periode die we tegemoet gaan.

Er van uitgaande dat zo'n beetje iedereen wel in het bezit is van WinZip (of een soortgelijk programma), heb ik de stempels deze ronde iets anders aangeleverd dan te doen gebruikelijk. Was het voorheen zo dat je doorgaans de stempels allemaal tegelijk diende uit te printen. Deze ronde worden de stamps 'geleverd' in een rar-bestand alwaar de stempels allemaal in een apart bestand zitten, zodat je het betreffende bestand kunt openen, naar Word kunt kopieëren (en evt. daar nog kunt vergroten/verkleinen) en ze vervolgens kunt uitprinten. Op deze manier kun je de stempels uitprinten die op dat je moment wilt gaan gebruiken.

De stamps zijn hier in RAR te downloaden. De ZIP-file is hier te vinden. Zoals altijd zou ik zeggen: leef je er gerust op uit en please... spread the word. Wanneer je ze meeneemt zou ik het wel bijzonder op prijs stellen als je even de tijd neemt om een berichtje voor me achter te laten als blijk van waardering. Ik ben niet vies van BB-tjes, dus ik zou zeggen schroom je vooral niet... Ik ben oprecht benieuwd wat jullie ervan vinden.

Toodles,
Photobucket

Let op: Het is niet toegestaan om deze digistamps elders te plaatsen. Linken naar mijn blog is uiteraard geen probleem.

49 opmerkingen:

  1. bedankt voor de mooie digi maar ik kan geen rar bestand openen kun je ze in een ander bestand zetten of doormailen naar mijn blog of zo ! bedankt alvast grt jans

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Grote dank Jolanda, en allemaal apart uit te printen en op maat te maken die je zelf wilt. Helemaal top.

    Hugs

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ze zijn SUPER Jolanda, dankjewel.

    Gr linda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ze zijn supergaaf Jolanda. Ik kon ze inderdaad gemakkelijk openen nadat ik winzip had geinstalleerd. Bedankt voor de leuke stempels, ik ga er gelijk mee aan de slag :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. thnx! geen idee of ik ze gauw zal gebruiken, maar ze zijn altijd handig om op voorraad te hebben ;)...zonder fysieke ruimte in te nemen!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ze zijn erg gaaf dus ik heb ze gedownload dank je wel.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi JOlanda,

    Ik vind de digistempels weer erg gaaf! En dat van het kleurtje maakt mij in ieder geval niks uit! Blauw past inderdaad bij heel veel kerstkaarten die er gaan komen :)

    Heel erg bedankt in ieder geval!

    liefs SUzanne

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Dank je wel Jolanda.....Ik ben er weer erg blij mee....
    Groetjes van Annemarie.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ze zijn als altijd super mooi!
    Ga zeker vermelden dat ze van jou zijn als ik ze gebruik!
    Hartelijk bedankt Jolanda.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. dat ziet er gaaf uit meis
    dank je wel voor het delen
    ga zo door met deze prachtige digi's te ontwerpen
    liefs angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Mooie stempels Jolanda maar mijn programma kan ze niet openen helaas.
    Jammer.

    Gr. Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hé wat een mooitjes ze staan al op mijn pc hoor!!
    Ben er weer heel blij mee, erg lief van je Jolanda dankjewel hoor!

    Groetjes Fia
    en een gezellige Zondag

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een leuke zeg! Ik ga ze zo proberen te downloaden, erg handig voor kerstkaartjes e.d.! Wat leuk dat je dat zelf maakt zeg!!

    Groetjes Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ze zijn hartstikke gaaf, Jolanda. Bedankt voor het delen.
    Groetjes,Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Gaaaaaf Jolanda! Heel erg bedankt!

    Groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  16. dank je wel hoor voor de schitterende labels

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Ik vindt ze super, dank je wel dat je ze met ons deelt.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Ze zijn weer super Jolanda! En heel apart....
    Ik ga ze meenemen, bedankt voor het delen.

    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Prachtig gemaakt, ijsblauw is juist hele mooie keuze. Hoop dat ik ze alleen hoef te gebruiken op lo's van afgelopen winter !
    Thanxie !!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Hoi hoi,

    wat zijn ze onwijs leuk!!!!! Dank je wel, dank je wel, dank je wel!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    gr. arjette.

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Hai Jolanda, ik vind ze geweldig en ga ze zeker opslaan en hopelijk snel gebruiken. Groetjes Maudy

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Het zijn superleuke kersttlabeltjes! Als ik volgend jaar tijd heb om kerstkaarten zelf te maken zal ik ze ook zeker gaan gebruikten. Heel erg bedankt voor alle tijd en moeite die je hier in hebt gestoken!
    Groetjes Roelie

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wat zijn ze super Jolanda, dank je wel.
    Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wat aardig dat je deze leuke stamps weer met ons wilt delen!
    Thanx, Shirley

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Ze zijn weer heel gaaf, heb wel een winrar programma moeten binnenhalen, maat nu gaat openen prima! Bedankt!

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Hi Jolanda

    Ben ik nog een keertje. Vandaag met 1 van je digi's een kaartje gemaakt. Dacht wellicht vind je het leuk om em even te zien.Je ziet em HIER

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Hey Jolan,
    Leuke digi's weer!! Ze zijn weer opgeslagen.
    Lang niets meer van je gezien/gehoord op het forum??

    Groetjes,
    je naamgenoot ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  28. i love the sentiments, thank you for sharing.

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Thank you so much for sharing your talent with us!!

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Thank you for these lovely tags. They are just perfect for the holidays.

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Thank you so much for these beautiful tickets. Don't know if I can open the filen.. Never saw .rar
    but I'll try.

    thanks for sharing.
    bobbi

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Thank you for sharing these beautiful sentiments!
    Hugs
    Christine

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Hi - it's me again.
    I cannot get at the Christmas tickets as I use a different zip file reader. I cannot download winzip. Could you possibly make them available as just a .zip file? They are so good I don't want to miss them.
    Many thanks if you can.
    Christine x

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Jolanda, I just found your site and have downloaded some tickets, bar tags, bingo tickets etc. all the things I love right now. They are awesome, thank you so much for sharing these. When I get to use them, I'll be sure to link to your blog. Thanks again.

    BeantwoordenVerwijderen
  35. These are terrific!!! Thanks so much.

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Wow! Just discovered your blog! Thank you sooo much for sharing your beautiful digis!

    BeantwoordenVerwijderen
  37. WOW....thank you so much.
    These are gorgeous.
    Sheila

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Harstikke bedankt Jolanda
    geweldig zo helemaal apart en ik vind de kleurtjes ook mooi.
    tops hoor
    Groetjes Harma

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Super bedankt, Jolanda - 'k vind ze helemaal top!

    Groetjes, Misseke

    BeantwoordenVerwijderen
  40. Jolanda, Ik vind je digistempels helemaal Top! Harstikke bedankt dat ik ze mag gebruiken. Ik ga ermee aan de slag en laat je naam achter bij het gebruikte kaartje.
    Groetjes Danielle

    BeantwoordenVerwijderen
  41. Ooohhh die zijn geweldig leuk. Ik kende je blog nog niet, ik kom hier via Nicole, maar ik ga je zeker volgen nu.

    BeantwoordenVerwijderen
  42. Hoi Jolanda,
    Ik vind je digitale stempels helemaal geweldig. Dank je wel. Ik zal je naam noemen, als ik ze gebruik op een kaart.

    Groetjes,
    Dianne

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...