zondag 28 november 2010

Snag 'm: free digi stamps - XVII

Vanochtend had ik weer eens zin om me met het maken van digistamps bezig te houden.
Het zijn er wat minder dan te doen gebruikelijk geworden, maar jeeeetje... wat was het super bewerkelijk om te maken.
Persoonlijk vind ik ze wel heel erg leuk geworden.

De stamps zijn hier te downloaden. Zoals altijd zou ik zeggen: leef je er gerust op uit en please... spread the word. Wanneer je ze meeneemt zou ik het wel bijzonder op prijs stellen als je even de tijd neemt om een berichtje voor me achter te laten als blijk van waardering. Ik ben niet vies van BB-tjes, dus ik zou zeggen schroom je vooral niet... Ik ben oprecht benieuwd wat jullie ervan vinden.

Enjoy the stamps en een fijne zondag verder!

Toodles,
CD-autograph
Let op: Het is niet toegestaan om deze digistamps elders te plaatsen. Linken naar mijn blog is uiteraard geen probleem.

100 opmerkingen:

  1. These are gorgeous !1 Thank you so much for sharing ! xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wow, ze zijn prachtig; ik ga ze uploaden, dankjewel en wat ziet je blog er sfeervol uit ;-))

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ze zijn prachtig en ik weet wat voor een werk het is, ik geef het toch vaak te snel op, heb ws weinig doorzettings vermogen en kennis, dus heel hartelijk bedankt
    liefs Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dit zijn weer schitterende digi stamps.
    Dank je wel voor het delen!
    En ik heb een link naar jouw digi stamps op mijn blog gezet.
    Groetjes, Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ze zijn prachtig Jolanda, ik ga ze meenemen. Credits zijn natuurlijk voor jou als ik ze gebruik...;-)

    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtig gemaakt zeg!!!! Dank je wel!!!!

    gr. arjette.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. oh, they are wonderful! Thank you so much for sharing.
    hugs, Heaney

    BeantwoordenVerwijderen
  8. hallo Jolanda,
    bedankt voor het delen van deze gave teksten! ben er heel blij mee!
    groetjes, Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wow wat zijn ze weer prachtig!
    Heb ze meegenomen hoor!
    Bedankt groetjes Jolanda.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hallo Jolanda, wat zien deze er geweldig uit, ik heb ze gedownload en zal ze zeker gebruiken. Bedankt Groet Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Deze zijn mooi zeg !!
    Onze printer doet het weer, al is het niet draadloos maar ik ben al lang blij dat ik weer kan printen:)
    Ik ga ze downloaden :)
    Bedankt voor het delen.
    Zomaar voor niks. Thanks !!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Jolanda goed bezig meid wat een pracht stempels weer ga ze weer ff downloaden hoor, mijn dank is weer zeer groot

    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  13. wauw wat is deze gaaf
    dank je wle meis
    ga zo door hihihihi
    liefs angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  14. jee zeg dit is even gaaf wat je weer gemaakt heb dank je wel hoor

    BeantwoordenVerwijderen
  15. geen idee wat je met bbtjes bedoeld maar in ieder geval bedankt hoor voor de leuke afbeeldingen!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Dank je wel hoor, ze zijn erg mooi
    gr linda

    BeantwoordenVerwijderen
  17. goedenavond,

    ontzettend bedankt voor het delen ik vind ze helemaal geweldig.

    groetjes Amanda

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat zijn ze mooi!!! Ik heb ze meegenomen en als ik ze gebruik zal ik je naam vermelden.
    Heel erg bedankt!

    Groetjes Greet

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Als de lengte van de reactie een graadmeter moet zijn voor de schoonheid van je stempels, is je blog te klein.
    Dit zijn hele mooie, die je op een stuk oud papier kunt printen, en lekker distressen en zo.
    Dank je wel.
    groetjes,

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Dank je wel voor deze mooie stempels.

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Jolanda, deze zijn echt geweldig en ik ga ze zeker gebruiken!
    Dankje voor deze prachtige digi's.

    gr.Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Ze zijn weer te mooi Jolanda !!!
    Dankjewel heel lief van je en je blog is sfeervol!

    Groetjes Fia

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Bedankt weer voor de mooie digistamps.

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Ze zien er in elk geval prachtig uit, dus ik neem ze mee. Superbedankt voor alle moeite en tijd die je hierin hebt gestopt.
    Groetjes Roelie

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Ik vind ze schitterend. Als ik een kaart er mee maak zal ik je naam en link vermelden op mijn blog. Bedankt!!
    Groetjes Anneke.

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Ze zijn schitterend, maar (ik weet dat je een gegeven paard niet in de mond mag kijken, sorry) waarom nou altijd in het Engels??

    BeantwoordenVerwijderen
  27. oh super zijn ze dankjewel hoor!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Ze zijn niet leuk!!! Ze zijn GAAF!!!
    Ik zou zo graag is bijles willen, heb geen idee hoe ik ze eraf kan krijgen, en dan te gebruiken.

    X Esterina

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Wat een ontzettend gave labels en tekst digi's maak je zeg!! Super, ik ben er meteen een fan van ;-) Bedankt dat we ze mogen gebruiken, groetjes Sonja.

    BeantwoordenVerwijderen
  30. ik vind ze schitterend.dank je wel hoor

    groetjes Gusta

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Thanx, leuke digi's, greetz, Annemieke

    BeantwoordenVerwijderen
  32. dankjewel voor deze schitterende
    digi'. Wat een werk!
    Greetje

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Super hier ben ik echt blij mee, dank je wel dat we ze zomaar mogen weg grabbelen.

    BeantwoordenVerwijderen
  34. ze zijn weer prachtig! Ik weet zeker dat ik ze in mijn december daily ga gebruiken!
    Bedankt voor het delen!

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Pffff daar zitten zeker heel wat uurtjes werk in. Maar.....tis het allemaal waard, want je maakt mij en vele anderen er weer erg blij mee. Dankjewel !!

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Wat een mooie digi's ik heb ze meegenomen, bedankt!!
    gr Ditta

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Hoi,

    Dank je wel !
    Ze zijn erg mooi.

    groetjes, Margo.

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Wow ze zijn echt mooi, die gaan vast goed van pas komen, dank je wel.

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Just started my Christmas cards-these are perfect! Thanks!

    BeantwoordenVerwijderen
  40. Wouw! Ik heb ze geupload! Ik vind ze helemaal geweldig! Erg mooi gedaan!
    Bedankt, ik voel gelijk inspiratie voor een aantal kerstkaarten opkomen.
    Liefs, Brenda

    BeantwoordenVerwijderen
  41. These are beautiful--Thank you so much!! Laurie

    BeantwoordenVerwijderen
  42. These are wonderful! Perfect for the inside of cards!!! Thank you!

    BeantwoordenVerwijderen
  43. Thank you so very much You do beautiful work.

    BeantwoordenVerwijderen
  44. Dank je wel voor deze schitterende teksten. Daar zal zeker wel veel werk ingezeten hebben.

    groetjes, Claudia

    BeantwoordenVerwijderen
  45. Really beautiful Jolanda, thank you.

    BeantwoordenVerwijderen
  46. wat een leuke teksten. ik neem ze mee.
    groetjes miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  47. These are absolutely gorgeous, Jolanda!!! Thank you very much.

    BeantwoordenVerwijderen
  48. Thank you, these sentiments are wonderful!

    BeantwoordenVerwijderen
  49. Ha Jolanda,

    Via via kwam ik hier terecht en vond precies wat ik nodig had voor mijn kaart namelijk die teksten! Super zijn ze en wil je er hartelijk voor bedanken.

    Groetjes van Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  50. Hi Jolanda,

    Wat een prachtige digi's heb je gemaakt!!!!!
    Bedankt en ik ga van de week eens kijken wat voor leuks ik ermee kan maken.

    grts, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  51. I used your image. View my card here: http://joyfullycreative.blogspot.com/2010/12/swirl-christmas.html

    BeantwoordenVerwijderen
  52. Absolutely beautiful. Thank you so much for sharing. I can't wait to use them!

    BeantwoordenVerwijderen
  53. Schitterend gemaakt, Jolanda - heb ze meegenomen dus hartelijk dank hiervoor ;)

    Groetjes, Misseke

    BeantwoordenVerwijderen
  54. OOHHH, Jolanda,
    Die zijn mooi !!!! Dank je wel !!!

    groetjes Emmie

    BeantwoordenVerwijderen
  55. These are beautiful. Thank you so much!

    BeantwoordenVerwijderen
  56. ze zijn erg mooi,heb ze dus opgeslagen op mijn pc.

    bedankt

    BeantwoordenVerwijderen
  57. o prachtige teksten maak je heel erg bedankt !!

    groetjes Cora

    BeantwoordenVerwijderen
  58. Hallo Jolanda, bedankt voor al die leuke digi stamps. Heel bijzonder dat je ze gratis ter beschikking stelt. Hartelijk dank dat ik ze mag gebruiken.

    Groetjes, Gerrittina

    BeantwoordenVerwijderen
  59. HOI jolanda ben via Nicole op je blog gekomen, wat een mooie digi's. Ben volger geworden van je blog en heb een digi van je gedownload(tags met tekst). heel erg bedankt. Als ik iets van je bruik zal ik op mijn blog vermelden dat het een digi van jou is.
    groetjes Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  60. Hoi Jolanda, via Nicole op je site gekomen! Prachtige digi's; bedankt voor het delen!

    Marina

    BeantwoordenVerwijderen
  61. Dank je wel voor de prachtige digi stamps, heb er een aantal opgeslagen, ik hoop ze snel te gaan gebruiken.
    Je hebt ze echt geweldig mooi gemaakt.

    Groetjes Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  62. Bedankt voor je mooie digi stamps.

    Groetjes Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  63. Hoie Jolanda
    Wat een geweldig blog heb jij,,en wat een luxe voor ons dat je de stempels met ons wilt delen,,
    Bedankt daarvoor
    Ik ben direct je volger geworden,


    Groetjes Michaela

    BeantwoordenVerwijderen
  64. Hoi Jolande,
    Wat een enorm leuke digiteksten heb je gemaakt! Ik heb ze meegenomen. Als ik ze gebruik zal ik je naam zeker noemen!

    Groetjes en bedankt!!
    Debby

    BeantwoordenVerwijderen
  65. Via het blog van Nicole kwam ik bij jou terecht en heb dankbaar gebruik gemaakt van je aanbod met digi stamps. Ze zijn super en ik ga ze zeker gebruiken op mijn creaties. Dank je wel!

    groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  66. Wow Jolanda, wat een schitterende digi stamps heb je gemaakt.
    Ik heb er een aantal gedownload wie weet waar ik ze voor gaat gebruiken. Altijd handig...vooral die kerstcitaten...TOPPIE
    Groetjes van je naamgenoot Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  67. Hallo,

    Ik kwam via Nicole op je blog en je maakt zulke mooie digi's !!
    Ik heb er een paar meegnomen... Heel erg bedankt !

    Gr, Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  68. Dank je wel! Nicole attendeerde me op je digistempels. Echt mooi! Gaaf dat je dit kunt.

    BeantwoordenVerwijderen
  69. Hoi Jolanda,
    Wat een leuke digi stamps.
    Dankjewel !! Ik kom vaker bij je kijken. Groetjes Saskia

    BeantwoordenVerwijderen
  70. Hoi
    Wat een ontzettend leuke teksten maak jij. Ik heb de streepjescodes meegenoemen en wil daar wat van maken.
    Kom je eens kijken op mijn blog?
    groetjes sylvia Scharp

    BeantwoordenVerwijderen
  71. Hallo Jolanda,
    Door een tip kwam ik op je blog terecht.
    Wauw, wat zijn je digi stamps leuk!! Heel erg bedankt!
    Groeten van Marie=José

    BeantwoordenVerwijderen
  72. Your digital stamps are so beautiful, thanks for taking the time to make them and for sharing them!

    BeantwoordenVerwijderen
  73. Hoi Jolanda,
    wat een prachtige digi's heb je !
    Ik ga er zeker een aantal uitproberen hoor !
    Groetjes
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  74. Hallo Jolanda,

    Via Nicole haar blog kwam ik op die van jou, wat een ontzettend leuke digistamps maak je, knap hoor!
    Ik ga volger worden, want ik zit altijd te stoeien met teksten en vind de tekststempels niet altijd mooi overkomen, willen nog wel eens "uitlopen".

    Groetjes Thea

    BeantwoordenVerwijderen
  75. Je digi's zijn super, het zal je zeker veel tijd gekost hebben. Je hebt ook heel veel scrapsters en kaartenmaaksters weer heel blij gemaakt. En wat ik persoonlijk het leukste vind is dat je ook je naam op het sheet zet, zodat je later, als je het gaat gebruiken, nog weet wie het gemaakt heeft. Dan kun je dat vermelden!
    groetjes en hartelijk dank!

    BeantwoordenVerwijderen
  76. jolanda wat maak je een super mooie stamps!! bedankt voor het delen!
    groetjes,
    ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  77. Wat een prachtige stempels. Super!
    En wat heerlijk dat wij ze 'zomaar' mogen gebruiken.
    Heel hartelijk dank.

    groetjes,
    Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  78. Hi. Stumbled across your site while doing a search. I just want to thank you for your awesome and beautiful sentiment digis! Thank you so much!!! They are sooo appreciated! Beautiful!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  79. I just discovered your blog and I wanted to say thanks for sharing your talents. I did download some of your freebies. Thanks so much.

    BeantwoordenVerwijderen
  80. Hai Jolanda, wat heb je prachtige digstempels die je beschikbaar stelt. Ik wil je zeggen dat ik er ook een paar gedownload heb en ik zal er zeker een verwijzing naar maken als ik er gebruik van maak! Groetjes, Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  81. wat een prachtige stempels, ik neem ze heel graag mee
    dank je wel voor het delen van deze beauty's
    groetjes Simone

    BeantwoordenVerwijderen
  82. Hallo Jolanda,

    Heb een aantal digi's van je gedownload. Heel erg bedankt. Ze zien er erg leuk uit.

    Groetjes Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  83. allo Jolanda,

    Heb een aantal digi's van je gedownload. Heel erg bedankt. Ze zien er erg leuk uit.

    groetjes Manuela

    BeantwoordenVerwijderen
  84. Hallo Jolanda,
    Dank je wel voor het delen van je noeste arbeid. Ze zijn prachtig!!
    Groetjes, Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  85. Wat een mooie digi's. Geweldig! Ik heb er bewondering voor dat je dit voor elkaar krijgt. Ik heb het ook als eens geprobeert en kom best een eind, maar wat een werk zeg!! Many thanx!!

    BeantwoordenVerwijderen
  86. Dank je wel voor deze mooie digistamps! Groetjes, Irm

    BeantwoordenVerwijderen
  87. Bedankt dat we van deze digi's mogen profiteren. Ik zal een link naar je site toevoegen in mijn blogberichtjes.
    Groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  88. Wat een mooie stamps.Bedankt om te delen.Zal proberen een link naar jou blog op mijn blog te zetten :-)
    Groetjes, Emma

    BeantwoordenVerwijderen
  89. Hallo Jolanda

    ik kwam al surfend op je site terecht, had nog nooit gehoord van een digi stamp.
    Geweldig. Ga er binnenkort mee aan de slag.

    Gr Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  90. Hallo Jolanda
    Was wat rond aan het kijken en kwam zo op je site, wat een mooie digstamps heb je gemaakt.
    Bedankt hiervoor en wat een creativiteit met de pc, knap hoor.
    Groeten Lenie

    BeantwoordenVerwijderen
  91. Hallo Jolanda, ook ik ben per ongeluk op je site terecht gekomen. En daar wat langer blijven hangen als de bedoeling was, wat een leuke digistamps allemaal. Mooi hoor, bedankt dat ik ze mee mag nemen.....
    Groeten Doré

    BeantwoordenVerwijderen
  92. Bedankt voor het delen van de mooie digi's! Wat super van je dat we die met ons deelt!

    BeantwoordenVerwijderen
  93. Jolanda, dank je . Ik heb ze gedownload.
    groet Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  94. supermooi! ik ga weer wat knutselen!

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...