donderdag 2 december 2010

Featured Artist

Altijd leuk wanneer je niets vermoedend je mailbox opend en je een berichtje van SNR ontvangt waarin ze vragen of je een "featured artist" wil zijn. Over sommige dingen hoef je echt niet na te denken en moet je gewoon "ja" zeggen. Voor mij was dit zo'n vraag waar ik direct volmondig "ja" op heb geantwoord.
Vandaag is het dan zover...

In eerste instantie had ik geen idee wat ik eigenlijk wilde gaan maken. Stupid me had zichzelf voorgenomen iets Xmassie te maken, maar het moest iets anders zijn dan een Xmas card. Tja... en zo heb ik mezelf uiteindelijk toch weer wat moeilijker gemaakt, want wat moest ik nu in vredesnaam maken dat kersgerelateerd is maar geen kaart was?! Op enig moment ben ik op het idee gekomen om een Star Book te maken.
Het boekje heb ik zeer zeker niet zelf verzonnen. Bij het maken heb ik er hier en daar alleen een beetje een eigen draai aan gegeven.
Na de feestdagen zal het worden afgemaakt, want behalve de twee foto's van Nala is het nog helemaal leeg.

Persoonlijk ben ik wel over het eindresultaat te spreken. Gezien het feit dat er rood in het papier zit is dat voor mij al een wonder op zich, maar het rood is dan ook niet zo dominant aanwezig en dat scheelt natuurlijk een heleboel.

Fijne dag verder!!

Toodles,
CD-autograph

N.B.:   Er werd mij onlangs gevraagd waarom de door mij gemaakte digi's "nou altijd in het Engels" zijn. Het antwoord op deze vraag is eigenlijk heel simpel. Ik houd nu eenmaal niet van Nederlandstalige teksten en zal ze zelf dan ook niet gebruiken. Voor mij een reden om ze 'dus' ook niet in het Nederlands te maken.

17 opmerkingen:

  1. wat een leuke uitnodiging en idd daar zeg je geen nee tegen. Je hebt een pracht sterboekje gemaakt, staat hier ook nog op het to do lijstje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Van harte meid, dat ten eerste, en terrecht!
    En wat een enorm gaaf boekje, ik vind m prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat is nog een leuk mailtje om te krijgen!!! Gefeliciteerd!
    Prachtig boekje geworden!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hey Jolanda

    Van harte gefeliciteerd, als dat geen bekroning is op je mooie werk, dan weet ik het niet meer. Het is je je gegunt ;-)

    Veel liefs Nicole x x x

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gelijk heb je dat je de uitnodiging niet afslaat, is toch gaaf! Gefeliciteerd.
    En je boekje is schitterend, ik heb het zo vaak geprobeerd om een sterboekje te maken, is allemaal in de prullenbak beland:).

    X Esterina

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wat leuk zoo'n uitnodiging maar wat een gaaf boekje heb je gemaakt grt jans

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Van harte gefeliciteerd! Je hebt er een heel leuk boekje voor gemaakt.
    groetjes,

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een mooi boekje! En gefeliciteerd!
    ik heb minder met engels en gebruik het liefst Nederlands of Frans, maar ieder z'n eigen ding he! Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  9. super Jolan, van harte hoor! en je boekje ziet er hartstikke gaaf uit!
    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat leuk, Jolanda! Een hele eer om gevraagd te worden, hoor! En je boekje ziet er nu al hartstikke leuk uit!

    En voor wat betreft je digistamps, lekker in het Engels blijven maken. De meeste spreuken en gezegdes zijn in het Engels zoveel sprekender. In het Nederlands slaat het vaak nergens op.

    Groetjes Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  11. huh? ik dacht echt dat ik al een reactie had achtergelaten ...
    nou nog maar eens dan (ik was hier toch met de trein).
    van harte gefeliciteerd, KEIleuk boekje heb je gemaakt. enne alles gewoon lekker in het engels blijven doen

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Gefeliciteerd!
    En je sterboekje vind ik erg leuk.
    Groetjes, Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ten eerste, van harte gefeliciteerd, echt helemaal verdiend!!
    Wat een prachtige dingen maak jij toch weer, dat sterboekje ook, erg leuk om naar te kijken!

    Liefs,
    Mariëlle

    BeantwoordenVerwijderen
  14. What a beautiful project! Congrats on being featured Jolanda! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  15. gefelciteerd! Je boekje wordt al erg leuk, ben benieuwd hoe die er na de kerstdagen uit kotm te zien.
    Gr Yvette

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Geweldig zeg! Van harte gefeliciteerd! Het is prachtig!

    Liefs Gwendolyn

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Ik vind hem prachtig! Die staart bij mij ook al heel lang op het lijstje

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...