woensdag 29 december 2010

Hardware

Altijd leuk wanneer je de nodige scrapspullen hebt gesteld en TNT dan voor je neus staat om het af te leveren. Zo werd vandaag de bij Simpel-Scrappen uitstaande bestelling afgeleverd.

Daags voor kerst heb ik mij redelijk uitgeleefd op de site van Simpel-Scrappen. Zij hebben nl. behoorlijk veel spullen van Tim Holtz en laat dat nu precies hetgeen zijn waarnaar ik op zoek was.
Bij het daadwerkelijk zien van hetgeen ik had besteld moest ik eigenlijk wel lachen; het geheel had nl. behoorlijk veel weg van een ijzerfabriek, maar dan wel een leuke.
Eens even goed nadenken wat ik hiermee allemaal zal gaan maken.
Voor dit moment eens even kijken waar ik het allemaal moet opbergen (zucht...).

Fijne dag!

Toodles,
CD-autograph

5 opmerkingen:

  1. Wat heb je leuke spulletjes gekocht!!! Gave stansen! En de rest ook, ik ben ook zo dol op Tim Holtz spulletjes!
    Ben benieuwd wat je weer allemaal voor moois gaat maken :)
    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. zo leuk die spulletjes, en die stansen daar kan je zo veel leuks mee. vooral dat vogelkooitje en dan met chipboard

    BeantwoordenVerwijderen
  3. hihi mijn pakket is net een paar minuten geleden geleverd...ook veel tim holtz maar andere dan die jij hebt ...veel plezier met je nieuwe aankopen!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat mooie spullen!
    Veel plezier met je nieuwe aanwinsten :-)

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...