donderdag 23 december 2010

The last two Xmas cards for 2010 I've made

Jeetje, hij gaat lekker, zeg.
Vandaag mijn laatste werkdag achter de rug en nu ben ik overheerlijk twee weken vrij. Van de week weer bijhoorlijk drukjes geweest op het werk en echt hele dagen achter de computer gezeten dat ik in de avond uurtjes nog even m'n ogen wilde laten relaxen.

Anyway... de kaarten die ik afgelopen zondag op de bus heb gedaan, zullen nu ongetwijfeld allemaal wel op de plaats van bestemming zijn en dus kan ik de twee Xmas cards die ik jullie nog niet heb laten zien nu ook wel op m'n blog zetten.

Heel simpel...

Ennn.... gewoon grappig om te maken...

Nu lekker van m'n twee weekse vakantie en hopelijk lekker veel scrappen.
Voor nu allemaal een heel fijne avond gewenst.

Toodles,
CD-autograph

7 opmerkingen:

  1. Heel mooi Jolanda!! Nu lekker eindelijk vakantie, geniet ervan :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtige kaartjes! Heel mooi gedaan.

    Ik wens je fijne feestdagen toe en een welverdiende vakantie. :)

    Groetjes,
    Myriam

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Jolan,het prachtige kaarten.
    Nu lekker van je vakantie genieten.

    X Es

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Jolan het ZIJN prachtige kaarten.
    Was even wat vergeten:):):)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige vintage kaarten Jolanda! De ontvangers boffen maar!
    Fijne feestdagen gewenst en veel geluk voor 2011!

    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hele mooi kaarten, geniet van je vakantie!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooie kaartjes, Jolanda. Fijne feestdagen en een gelukkig en gezond 2011. Geniet van je vakantie!

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...