zondag 19 december 2010

Two cards and a tag

Ja, ik leef nog. Afgelopen periode tamelijk drukjes geweest, zowel op m'n werk als privé. In ieder geval was het zo dat ik nauwelijks aan scrappen toe ben gekomen.

Vanochtend uiteindelijk eens bezig geweest met het schrijven van kerstkaarten. Da's echt veeeeeeel later dan te doen gebruikelijk, want normaliter liggen ze al lang bij deze en gene op de mat. In tegenstelling tot vorig jaar, heb ik deze ronde maar vijf kaarten gemaakt. De rest komen allemaal gewoon uit de winkel.

De kaarten/tag die ik jullie nu laat zien, zijn de enigen die al bij de geadresseerden zijn gearriveerd en zodoende dus wel op m'n blog geplaatst kunnen worden. De andere twee zal ik jullie van de week laten zien.


En nog wat details...

Kaartje nr. 2...
 Ennnn... een tag...

Voor mij is het tijd om de sneeuw vandaag eens voor de eerste keer te trotseren en de brievenbus op te zoeken...

Fijne avond allemaal!!

Toodles,
CD-autograph

10 opmerkingen:

  1. je benet lekker bezig geweest! prachtig allemaal weer !!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hallo,
    via nicole,
    ben ik bij jou terecht gekomen.
    Ik heb mij ook bijje volgers gevoegd.
    Je maakt prachtige kaarten

    groetjes
    Tine

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zo die zijn gaaf, vooral nr 1 is een liefje:)

    X Esterina

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik maak ze ook niet zelf hoor, maar wat je nu laat zien is dan wel weer heel erg mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Deze zijn wel heel prachtig hoor, vooral doorgaan met zelf maken !

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel erg mooie kaarten en label!! Vooral de engeltjes vind ik erg lief! Groetjes Sonja.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. het zijn wel allemaal beauty's
    fijne feestdagen
    groetjes Simone

    BeantwoordenVerwijderen
  8. PRACHTIG!
    Wat mij jij mooie creaties!
    Ben dan ook volger geworden!
    groetjes
    Monique

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...