dinsdag 28 december 2010

Xmas Coronet

Xmas ligt alweer achter ons. Voor het zover is ben je er altijd behoorlijk mee bezig, maar het is altijd zo weer om. Dick en ik hebben een heel leuke kerst gehad.
Direct na kerst ben ik begonnen aan iets wat men doorgaans voor de Kerst aan werkt: een kerstkrans.

Volgens mij overdrijf ik niet als ik zeg dat ik nagenoeg alle materialen al een kleine twee maanden in huis had, maar lang leve tijdgebrek en ietwat vermoeid zijn, is het er simpelweg niet van gekomen. Anyway... eergisteren heb ik een globaal opzetje gemaakt en gisteren heb ik 'm uiteindelijk echt in elkaar gedraaid.

Lang leve de reflectie, heb ik de rest van de detailfoto's maar voor een ietwat donkere achtergrond gekozen...


Tijd genoeg om te bedenken waar we deze volgend jaar kerst zullen hangen, denk ik zomaar...

Vandaag komt er niets meer van scrappen, want vanmiddag 'moet' ik m'n zusje helpen met een kinderverjaardag: een photoshoot in Purmeutel.

Fijne dag verder!

Toodles,
CD-autograph

15 opmerkingen:

  1. Oooh wow Jolanda, wat mooooi!!! Prachtig zo alles in die wittinten. Wat staat dat mooi zeg!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Supermooi.
    Ben je vast klaar voor volgendf jaar moet je maar denken

    Gr. Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind hem prachtig..eigenlijk zonde om hem op te bergen.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. super Jolan, ik vinnum helemaal gaaf! xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Die vind ik helemaal geweldig!!!!!!
    Ohhh mooi gemaakt en.....zonde om hem te bewaren voor volgend jaar!!
    Ik zou hem zeker een paar daagjes ophangen.

    Gezellige jaarwisseling Jolanda!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wat een gave krans zeg. Die verdiend volgend jaar een ereplaatsje.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik zou die mooi niet opbergen, maar telkens andere details indoen, dus kerst eruit, en de lente erin...valentijn, pasen...etc...ik vind m bloedjemooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een supermooie krans! Ik zit er ook nog steeds met eentje in mijn hoofd die ik nog wil maken maar tijdgebrek........

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Het is een prachtige krans!
    Lekker laten hangen, veel te mooi om op te bergen.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. ohhhh wat een beauty, enne opbergen is zonde mooi laten hangen.
    zo specifiek kerst is hij toch niet
    groetjes Simone

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Prachtig Jolanda, er zitten zoveel mooie spullen op verwerkt

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...