donderdag 6 januari 2011

Hanger: You & Me together forever

Scrapshoppen in een tuincentrum is echt heel erg leuk. Zo hadden ze voor de kerst bij Intratuin van die houten harten liggen. Wat ik er precies mee zou gaan doen, daar had ik werkelijk geen idee van, maar hij paste wel precies in m'n mandje.

Van de week had ik zo ongeveer uitgedacht wat ik met het hart zou gaan doen, maar iets in je hoofd hebben is een ding, uitwerken een ander. De meeste tijd is eigenlijk in het wachten gaan zitten. Dacht ik alles wat ik met de kwast moest gaan bewerken ook daadwerkelijk te hebben bewerkt, had ik ondertussen weer iets nieuws verzonnen wat eigenlijk ook wel een lik verf kon gebruiken. Tja... en dan ben je wel even wat uurtjes verder.
Zowel de vogelkooi als de swirls heb ik eerst bewerkt met crackle paint om vervolgens heel licht te bestrooien met distress powder en daarna ietwat op te schuren.

Deze ronde heb ik zowaar de gereedschapskist van Dick moeten plunderen (eigenlijk heb ik 'm gewoon gevraagd of hij een hamer en wat spijkertjes voor me had), zodat de tule en het kant konden worden vastgezet.

Anyway, ik vind het wel een leuk geheel geworden ennn... ook niet verkeerd... nog leuk om te doen ook.

Click to enlarge
Supplies: wooden ornament, Tim Holtz' Alterations "Caged Bird" & "Elegant Flourishes", Sizzix die "Birds & Branches",  Crackle Paint, Glossy Accents, lace, flowers, pearls, pearl ribbon, distress powder, embellishments.

Detailfoto's:

Deze versie heb ik besloten te plaatsen, omdat de details eigenlijk net wat beter te zien zijn. Nooit gedacht dat ik het zou zeggen, maar "yeaaaaaahh... lang leve overbelichting".
De tags heb ik flink in de gesso gedoopt en vervolgens op m'n werkje gedrukt, zodat de gesso er onderuit komt. Bij de tag die op de foto is gedrukt is dat het beste te zien.
Op dit moment hangt de hanger nog aan het stukje touw dat er standaard aan bevestigd is, aangezien ik mijn jasseron voorraad nog moet aanvullen. Dusse... komt goed.

Fijne dag verder!

Toodles,
CD-autograph

24 opmerkingen:

  1. Hallo Jolanda,

    Wat een gave dingen maak jij zeg. Ik ben meteen je volger geworden.
    Ik heb ook twee van die harten gekocht (bruin) maar die ga ik nog verven. Bij de Xenos hebben ze ook vaak leuke dingen om te scrappen. Zag voor de kerst zo'n houten kerstster en kerstboom. Ook errrg leuk:)

    Groetjes,
    Neltine

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind m echt heel mooi geworden! Soms vind je inderdad de leukste sprappable dingen in een niet-scrapwinkel :D

    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat super leuk Jolanda.
    Creatief op zoveel vlakken ;-)

    Groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat super leuk heb je dit gemaakt.
    Brengt me weer op ideeën.

    Gr. Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik vind het echt een onwijs mooi hart geworden, een echte blikvanger met al die mooie details!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. he bahhh!!! wat is die weer super mooi hahahahaha, jee zeg waar haal je de ideeën toch vandaan, ik moet toch eens zien waare ik dat gesso kan kopen ik zie er steeds meer leuke dingen mee

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat ontzettend mooi! Echt helemaal jij. Ik vind die details allemaal zo mooi, en ohhhh die vogeltjes, wat superschattig zijn die! Fijn dat je er die detailfoto's bij hebt gezet, zo kun je wel duidelijk zien dat je er heel veel werk aan gehad hebt.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heel erg mooi zeg! Ik krijg direct zin om naar een tuincentrum te gaan alhoewel dat meest slecht afloopt voor mijn portemonnee :-) Groetjes Sonja.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. deze is wel heel erg mooi geworden zeg!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. prachtig zeg! Wat veel mooie details. Heel mooi hoe je de kooi hebt bewerkt en dat witte spul erachter (kokosdraden?) is ook mooi!!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wauw, dit ziet er erg mooi uit !!!
    Groetjes Berdien

    BeantwoordenVerwijderen
  12. schitterende hanger geworden .Heb zelf ook enkele harten gescoord bij diverse tuincentra na de kerst. Ze blijven leuk om te bewerken.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wow, wat ziet dat er gaaf uit zeg!

    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hij is heel erg mooi geworden, geweldig met al die details en dat vogelkooitje is super! Groetjes, Wendy.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. ik had het op het scrapheapforum al gezien, maar dit is echt een super mooie hanger! en tegelijk heel lief ook, leuk he al die nog te pimpen deco dingen van de xenos, action of het tuincentrum, kun je zoveel leuke dingen mee maken.
    groetjes danielle

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ik heb je blog pas ontdekt en wat maak jij mooie dingen zeg. Ik ga je gelijk toevoegen aan mijn google reader. Erg mooi en heel hartelijk bedankt voor die mooie digitale stemepls die bij jou zomaar te downloaden zijn. Super attent van jou.
    groet
    Ina

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Beetje late reactie maar....ik vind hem zoooo mooi Jolanda!!

    Liefs Fia

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een mooie hanger heb jij gemaakt! En wat een super leuke digistamps!!! Ik heb ze gedownload
    hoor.
    En dan je blog: Heel mooi en creatief!
    Groetjes,
    Irm

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een supergave dingen rollen er uit je handen zeg, helemaal TOP.
    Ik heb een aantal van je digi's meegepikt. Supermooi!!!

    Thanks.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wow...Jolanda, wat een prachtige dingen heb je weer gemaakt, de laatste tijd.

    Gelukkig ben ik ook weer een beetje onder de mensen en heb weer zin om iets te freubelen.

    groetjes Lilian xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  21. wauwwww wat een geweldig hart is dit Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  22. wauuw what a nice and wonderful heart, lovely details
    hugs pia

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...