woensdag 26 januari 2011

Hebbes!!

Ja, ik leef nog steeds, maar ik heb afgelopen periode weinig tijd gehad, danwel genomen, om te scrappen en/of de mails in mijn mailbox te beantwoorden. Hopelijk komt daar binnenkort verandering in. Zeker nu ik gisteren eindelijk de Big Shot op de deurmat aantrof. Nou ja, zoiets dan, want eigenlijk stond hij gewoon op het aanrechtblad.
Ik heb 'm alleen nog maar uitgepakt en in elkaar gezet en heb zelfs nog geen tijd gehad om 'm uit te proberen, maar dat gaat helemaal goed komen.

Overigens wil ik jullie nog wel heel erg bedanken voor de complimenten die ik afgelopen periode weer heb gekregen voor de door mij gemaakte digi stamps. Jeetje, wat waren dat er veel. Heel erg leuk om te horen dat jullie er zo enthousiast over zijn.
Oh, enne... Nicole... jij natuurlijk ook (wederom) bedankt!!
Aankomende paar dagen mag ik weer flink in de boeken wat de Wft-examens (Wet financieel toezicht) staan weer voor de deur. Deze ronde is het een stuk makkelijker dan vorige keer, want het is een zgn. open boek examen, welke (naar ik heb begrepen) klassikaal zal worden gedaan en waaraan je actief deel zult moeten nemen.  Op zich allemaal wel goed te doen. Maar ja, ik zal toch wel de stof een keertje moeten doorfietsen. Aanstaande dinsdag is het 1e onderdeel: "Basis". Tja... en dat met een redelijk volgeplempt weekend voor de deur...

Toodles,
CD-autograph

4 opmerkingen:

  1. Heel veel plezier met je aankoop, ik heb deze nu 2 maanden, ben er weg van en stans veel meer.
    Succes met het blokken!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Veel plezier met je Bigshot maar dat gaat vast wel lukken! Succes met studeren!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Succes met de studie Jolanda! En natuurlijk heel veel plezier met de Big Shot maar dat is jou wel toevertrouwd! Mooi "dingetje"!!!

    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. heel veel plezier met je bigshot! het is een geweldig apparaat en je kunt er zoveel mooie stanzen voor kopen, dus dat zal wel goed komen!

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...