maandag 28 februari 2011

Daar is-ie dan...

Vandaag is m'n zusje jarig (40) en zoals ik al eens heb laten vallen had ze me gevraagd een album van Nala te scrappen. Op zich heel leuk om te doen natuurlijk, maar ook behoorlijk moeilijk; m'n zusje is meer van het strakke(re) werk, terwijl ik meer van de vintage ben. Tuurlijk 'in den beginne' was mijn scrapstijl ook strakker dan dat ik tegenwoordig doe, maar ik had zo'n gevoel van 'dat gaat 'm niet worden'.

Na een lange speurtocht naar een geschikte papierlijn ben ik uiteindelijk bij Teresa Collins beland (waar heel toevallig ook een voorbeeldboekje bij bleek te zitten).
Ondertussen had Nala ook al gehoord dat ik voor d'r mams aan de slag zou gaan en zij wilde meehelpen. Uiteindelijk is het album dan ook middels een soort van joined venture tot stand gekomen.

Ik heb niet alles gefotografeerd. Alleen een paar foto's voor een impressie enne... lang leve het donkere weer... de overbelichting krijgen jullie cadeau.
(Click to enlarge)
Na flink wat dubben heb ik uiteindelijk gekozen de hoes niet van enige tekst te voorzien.
Ja, inderdaad de journaling ontbreekt, maar dat laat ik aan m'n zusje over. Mocht ze onverhoopt niet op de pagina's willen kalken dan kan ze dat op de tags doen die ik er los bij heb gegeven.
Het album is prima in de smaak gevallen. Altijd leuk om te horen natuurlijk.

Voor mij is het tijd om af te sluiten, want ik zit vandaag eigenlijk alweer veel te lang achter een computer.
Fijne avond verder!

Toodles,
S-autograph

19 opmerkingen:

  1. inderdaad niet helemaal jou eigen stijl, maar daarom niet minder mooi! gaaf papier en heel mooi resultaat!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. helemaal super Jolan! was ze vast erg blij mee! xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel erg leuk geworden ondanks dat het misschien niet je stijl is! Knap werk!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel mooi Jolanda altijd lastig om iets anders te maken dan je voor jezelf gewend bent!
    Maar hij is heel goed gelukt je zusje zal hem heel mooi vinden.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Het is wel heel mooi geworden al is het geen vintagestijl.
    Geloof graag dat je zus er blij mee was.
    Top werk.

    Gr. Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  6. He waty leuk weer eens wat van je te zien.. Ik vind het een super bummetje geworden

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een mooi album. Mooi met al dat wit, heel sereen. Ik vind vooral heel bijzonder hoe je voorop de filmpstrip hebt gemaakt met de foto's van Nala van klein tot groot, echt heel erg mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. oh wow jolanda dat heb je weer schitterend gemaakt wat een geweldig kado voor je zusje

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ziet er echt allemaal prachtig uit, ik geloof zeker dat je zusje hier erg blij mee was! Groetjes Sonja.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Dat is een heel mooi compromis en wat een heerlijke foto's, super zo vanaf de babytijd. Wat een prachtmeid is het ook he?

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik vind het super geworden, heel erg mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Jeetje, wat ziet dat er super uit! Je hebt niet stilgezeten zie ik, in de stilte-tijd op je blog ;-)))

    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  13. O hij is echt gaaf geworden.
    Leuk gedaan ook zo met die filmstrip. Prachtige foto's ook van Nala

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een geweldig album. Xx Petronella

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een supergaaf kado om te krijgen zeg! Mooi gedaan. Fijn weekend, X Floortje

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Erg leuk zeg! Ik vind vooral de voorkant met de filmstrips is erg leuk gedaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. vindt het prachtig !! ook al kon je je niet uitleven in vintage stijl is toch echt geslaagt !!
    nog een fijne dag

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hallo Jolanda,

    Wat een geweldige blog heb je zeg.

    Ik ben zo brutaal geweest om wat digistamps mee tenemen.
    Wat knap van je dat je dit allemaal kan. Ik ga lid worden van jou site en op mijn blog link ik ze door (mocht me dat lukken) naar jou site.
    Liefs, Lieb

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...