zondag 27 februari 2011

Long time no see

Het is inmiddels alweer geruime tijd terug dat ik op m'n blog bezig ben geweest. Dit kwam met name doordat ik afgelopen periode behoorlijk drukjes ben geweest. Daarnaast ben ik ook bezig geweest met een album van Nala voor m'n zusje d'r verjaardag, waar ik op het moment van schrijven nog niet al te veel over zeggen kan, want ze heeft het nog niet gehad (eind van de ochtend/vanmiddag pas).
Als het even meezit zal ik daar in de loop van de dag wat van op m'n blog plaatsen.

Ook vond ik dat m'n blog wel weer een ander jasje kon gebruiken. Deze ronde ik daarvoor aan het scrappen geslagen. Achteraf gezien had ik m'n 'scrapsel' nog wel wat kleiner kunnen maken, dat had beter geweest voor de foto, maar zoals het nu is het geworden kan het er ook mee door.

Komende periode hoop ik weer wat productiever daar waar het op scrappen en het maken van digi stamps aankomt, maar onder het motto "belofte maakt schuld" beloof ik niets.

Voor nu allemaal een fijne dag gewenst!
Toodles,
S-autograph

2 opmerkingen:

  1. we hebben allemaal die momenten, ik doe op dit moment ook niet heel veel, zou wel willen, maar door drukte ontbreekt de energie weleens.
    Ik ben wel heel benieuwd naar je album inmiddels, ik wacht rustig af!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. je blog ziet er weer goed uit Jolanda, ook ik ben nieuwsgierig naar het album. En goed nieuws zeg misschien wat nieuwe digi stempels van jouw hand

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...