zaterdag 26 maart 2011

Digi stamps: Ticket strip: "Romantic"

Het is inmiddels alweer een tijdje terug dat ik mij op het maken van digi stamps heb gestort, maar het is weer zo ver en deze ronde met een kleurtje en van het uitermate bewerkelijke soort, maar persoonlijk ben ik er wel over te spreken.
Je kunt ze als strip gebruiken, maar uiteraard ook als enkele ticket gebruiken. O... en voor degenen die het zich afvragen... ze zijn inderdaad TH-stans-geschikt.

De strips zijn uitsluitend samen verkrijgbaar (roze, bruin, groen). De kosten hiervan bedragen € 3,50.



Indien je het bedrag liever zelf overmaakt, kun je mij een e-mailbericht sturen: jolandacp@gmail.com

Overigens, enige tijd terug werd ik erop geattendeerd dat in de "barcode" digi stamps een typo stond. Deze heb ik eerder vandaag gecorrigeerd en is nu voor een ieder beschikbaar.

Toodles,
S-autograph

3 opmerkingen:

  1. Ohhhh Jolanda! Wat zijn ze gaaf joh!
    Wat een werk zul je daar aan gehad hebben zeg, schitterend.
    Fijn weekend nog, en tot gauw :)
    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ze zijn prachtig, werkelijk schitterend!

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...