zaterdag 26 maart 2011

Love Birds

Volgens mij heeft mijn blog vandaag echt alle kleuren van de regenboog gehad en ook aardig wat layouts voorbij zien komen. Hoewel ik deze layout echt helemaal gewelidg vind, was ik eigenlijk bewust op zoek gegaan naar een andere.
Een aantal van mijn scrapvriendinnen hebben deze nl. al op hun blog staan. Maar ja... die andere was er nu eenmaal niet voor 3 kolommen. Ik heb de maakster al aangeschreven, maar of ze ook aan mijn verzoek gehoor wil geven... "who knows?!". Dus dan maar flink met PSP aan de gang om aan deze zelfde layout hier en daar toch een eigen draai te geven. Tja... en dit is het geworden...

Toodles,
Photobucket

5 opmerkingen:

  1. Ik vind m zo ontzettend mooi Jolanda! Wat een mooie plaatjes en achtergrond. Die kleuren.... ahhhh!
    Het is puur genieten hier op je blog.
    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ow heel mooi, enne ja ik heb deze ook!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Echt zo knap wat je hebt gemaakt, prachtige blog weer. Ook je tickets stempels zijn helemaal mooi. Passen ze in de stans van Tim?

    Heb al helemaal zin in vrijdag.

    Doeggie Ann

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik vind hem prachtig..je blog ziet er weer kek uit zo.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hij is erg mooi, ik had hem zelf ook op mijn blog willen zetten van de week maar kwam hem ook hier en daar al tegen...ik ga nog maar even verder zoeken naar een andere haha....

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...