woensdag 27 april 2011

Boekje: "Loving Memories"

In mijn vorige bericht heb ik al laten vallen dat ik onlangs met een x-aantal meiden van het forum op scrapweekend ben geweest. Ann en Esterina en ik hadden van te voren besloten om een boekje te maken. Op die manier konden we iets meer gericht onze scrapspullen voor het weekend bij elkaar zoeken.
Vanochtend heb ik uiteindelijk de laatste hand aan mijn boekje gelegd.

Als basis werd een boekje/ordner van Maya Road gebruikt.
(Click on the picture(s) to enlarge)

Tijdens het scrapweekend hebben we zoveel mogelijk aan de basis van het boekje gewerkt. Foto's en verder opleuken van het boekje hebben we voor na het weekend bewaard.


Op zich kwam dat niet eens zo heel slecht uit aangezien je nu in staat bent om de foto's op de juiste maat uit
uit printen. Wel zo handig.
Voor dit boekje heb ik foto's van mijn opa en oma gebruikt.


De tickets op deze page zijn van de digi stamp Ticket strip: Romantic die ik onlangs heb gemaakt. Ik heb ze wat kleiner afgedrukt en per ticket omgevouwen en er vervolgens een touwtje om gebonden. Dat laatste had ik enige tijd terug bij Esterina gezien.


In het boekje hebben we een aantal sneaks gemaakt. In dit geval was Ann degene die de wat meer bewerkelijke sneaks had weten uit te dokteren.

Echt heel goed op de foto vastleggen is me niet gelukt, maar bij deze sneak is het zo dat wanneer je aan de onderkant trekt, de bovenste foto omhoog komt waardoor de achterkant zichtbaar wordt en die's uiteraard ook weer bewerkt.


De engel heb ik bestempeld.
Ook de hier zichtbare tag is afkomstig van de door mij onlangs gemaakte digi stamp Ticket strip: Romantic. Deze keer een enkele van de strip geritste ticket.



Ennn... een boekje in een boekje is ook nooit weg.
Nog heel even heb ik overwogen om hier ook een paar kleine foto's in te verwerken, maar bij nader inzien denk ik dat ik er goed aan heb gedaan om dat niet te doen.


Net als in het onlangs gemaakte boekje heb ik de klok weer met een flinke laag UTEE werkt.


Tot slot weer een sneak. Door aan beide lintjes tegelijk te trekken, ontstaat er ruimte voor wat meer foto's.
Hoewel deze eigenlijk best wel simpel is, heb ik toch wel even lopen stoeien (hè, Ann?!).

Ik ben heel enthousiast over het eindresultaat en de gebruikte sneaks en zal ook zeker proberen deze en andere sneaks wat meer eigen te maken en ze wat vaker te gaan gebruiken. Hierdoor heb je een wat minder recht-toe-recht-aan boekje. Daar is natuurlijk ook niets mis mee, maar het is gewoon leuk er soms een extra-tje in te verwerken.
Ik ben benieuwd wat jullie er van vinden.

Oh... voor degenen die het zich onverhoopt afvragen. De gebruikte papier lijn heet "Fika" en is van Maja Design.

Fijne dag verder!

Toodles,
Photobucket

16 opmerkingen:

  1. Wow wat supermooi heb je dat gemaakt. Moet zelf ook nog maar eens ooit de moed bij elkaar zoeken om zoiets te maken. Wie weet......

    Gr. Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een geweldig boekje, en de foto's erin ook helemaal top !

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het is een prachtig boekje geworden!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat knap gemaakt !! daar heb je wel aardig wat uurtjes aan gezeten denk ik zo ! het resultaat mag er zeker wezen ! helemaal top !
    groetjes, martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ontzettend mooi boekje geworden! Ben ook helemaal fan van dat papier:)
    Groetjes,Brenda

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wat een onwijs gaaf super leuk boekje geworden! xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Nou Jolanda je bent de eerste bij wie het boekje af is, wat een prachtig resultaat zeg. Kan alleen maar hopen dat die van mij ook zo mooi wordt. (kan nog wel ff duren)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wow wow wow, wat is dit mooi geworden zeg! Echt heel erg knap werk! Deze moet je inzenden voor scrappassion joh (of toevallig al gedaan???)

    Liefs Gwendolyn

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een onwijs mooi boekje is het geworden! Echt prachtig en heel leuk met al die sneaks erin verwerkt! En ja dat papier vind ik ook nog steeds zoooooo mooi!
    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een ongelofelijk mooi geheel is dit geworden. Ik heb mijn ogen uitgekeken, zo prachtig!!
    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ademloos mooi, ben sprakeloos, schitterend!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. wauuuuwwww super super super zeg! Heel mooi

    Groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een prachtig boekje en ik ben helemaal verliefd op dat mooie papier!!!

    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Jeemig wat is dat mooi zeg! Vast heel bewerkelijk geweest met die gave techniekjes zoals de waterval. Op die manier past er wel superveel in zo´n album.
    Het papier vind ik ook supergaaf, heel romantisch, ik heb het ook nog liggen.

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...