vrijdag 29 april 2011

Life can be like a Fairytale

Vandaag een overheerlijk dagje met echt helemaal niets op de planning. Ik had besloten die eens scrappend door te brengen.
Na eerst een beetje puin te hebben geruimd in datgene wat tegenwoordig beter als scrapkeet dan -kamer kan worden betiteld, ben ik er eens even voor gaan zitten en volgende het gevecht van "welke papierlijn gaat het worden?". Uiteindelijk heb ik gekozen voor Graphic 45's "Once upon a Springtime". Deze lijn heb ik al geruime tijd op de plank liggen, maar (lang leve tijdgebrek en andere scrapprojecten) daar was ik nog niet eerder aan toe gekomen.

Uiteindelijk heb ik besloten naar beneden af te reizen en aan de keukentafel te gaan zitten, maarrrrr... dat deed ik niet alleen, want ik had zowaar gezelschap van Hurricane in hoogst eigen persoon.
Eigenlijk wilde hij op schoot zitten, maar dat scrapt voor geen meter. Daarom ben ik deze ronde maar zo vrij geweest om een mand van boven te plukken en heb die... eeeeehh... op de keukentafel gezet. Niet geheel gebruikelijk, maar toch... Zou het een Bouvier zijn geweest, dan had het in ieder geval niet gemogen.
Ach... en waarom zouden onze katten die groter zijn dan onze honden wel over tafel mogen walzen en de hondjes niet?!
Lang verhaal kort: Hurricane heeft de hele tijd lekker in z'n mandje liggen pitten.

Omdat ik het moeilijk vond om met deze papierlijn van start te gaan, heb ik de "Creatief met Foto's" erbij geplukt en heb zo ongeveer voor copy cat gespeeld en zie hier wat ik ervan heb gebakken.

(Click on picture(s) to enlarge)

Ennn... nog wat detailfoto's...




Voor het eerst sinds eeuwen heb ik weer eens knopen gebruikt, waaronder ook een paar blanco knopen. Deze heb ik met Tacky Glue ingesmeerd en op designpapier gedrukt, vervolgens uitgesneden en op de layout geplakt.


Persoonlijk vind ik het wel een leuke layout geworden. Misschien binnenkort nog eentje, maarre... dan wel gewoon weer geheel op eigen kracht.

Voor nu alvast een fijne avond gewenst en voor degenen die het vieren alvast een fijne Koninginnedag!

Toodles,
Photobucket

12 opmerkingen:

  1. Hey Jo !

    Wat heb je die mooi gemaakt zeg ! Leuk ook hoe je die details hebt gefotografeerd. Ik vind het een leuke LO

    Liefs Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  2. En.... is het een knappe prins geworden?
    Een heel romantische lay out!
    groetjes,

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Jij vindt hem wel leuk??? Hij is prachtig, gelift of niet dat maakt toch niets uit. Heerlijk he zo een dagje scrappen.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een topper Jolanda. Ik heb die lijn ook.liggen en je brengt me op ideeën. Die knoop beplakken vind ik een super tip. Xx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een schitterende lo! Echt beautiful!
    En wat een leuke foto van die krummel van hihi...mag ik toch wel zeggen, tis zo'n ukkie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wat een prachtige papierlijn zeg!! ik vind je lootje schitterend geworden! heel lief en romantisch! oude foto aan je kapsel te zien??

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hahahaha... Nee hoor, geen oude foto. Tenminste, hij's van eerverleden jaar. Maar als ik geen zin heb om m'n haar écht te stylen en doe ik wel eens makkelijk. Dit kost me maar een uurtje en m'n normale kapsel zo'n 2-2½ ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leuke lo heb je ervan gemaakt. Echt leuk met al die knopen en bloemtjes.
    En dat je hondje ook nog bij mag zijn.
    Zijn dag zal ook wel geweldig zijn geweest.
    groetjes Andrea

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Geweldig mooi lootje zeg!! Heel romantisch. En liften doen we allemaal wel eens, toch?

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Tjonge, wat prachtig!!!!
    En je vorige bericht is ook al zo mooi!
    Super gedaan Jolanda!
    Groetjes,
    Martha

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...