zondag 10 april 2011

Purrrfect little me

Voige weekend was er een uitje geregeld vanuit het forum waar ik altijd te vinden ben. Van vrijdag t/m zondag bestond het weekend letterlijk alleen maar uit scrappen en beppen. Overall genomen hebben we het heel erg gezellig gehad.
Alles wat ik op dit moment kwijt wil over hetgeen ik tijdens het weekend heb gemaakt is dat het heel erg leuk aan het worden is, maar het nog niet af is. Dat houden jullie dus nog te goed.

Vanochtend is het mij zowaar gelukt om een LO, die al ruim 2 weken op m'n bureau lag, met alle gemak van de wereld af maken. Heel vreemd is dat. Ik heb echt heel veel geschoven en gedaan, maar het lukte me simpelweg niet er iets van te maken. Waarom het mij vanochtend wel lukte...?!
De LO is geïnspireerd op een LO die ik op Esterina's blog ben tegengekomen.

Het model op de foto is Gypsy Queen. De foto is genomen toen ze er weer eens een keertje lekker arrogant bij lag.

Ennn nog wat detailfoto's...

Wat tule op de letters wat nonchalenter te kunnen plaatsen.
De swirl is bewerkt met een combi van crackle paint en embossing powder.


Nooit verwacht dat ik deze embellishments ooit nog zou gaan gebruiken. Die heb ik ooit nog eens 'in den beginne' gekocht. Ik vond het wel grappig om ze op deze LO een plekje te geven.

Ik heb gekozen voor een wat oudere lijn van Prima ('k ben even de naam kwijt), omdat de kleuren in deze lijn heel goed pasen bij die van m'n katten. Of het direct de volgende LO zal worden is weer een tweede, maar van Homeboy wil ik ook nog steeds eens een LO maken.

Misschien zo nog even wat meer scrappen, maar dat zien we wel weer.

Fijne zondag allemaal!

Toodles,
Photobucket

14 opmerkingen:

  1. Wow, wat een schitterende LO zeg!!!
    Prachtige details en een mooie foto!
    Groetjes en fijne zondag,
    Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  2. zoals altijd weer zo een prachtige bij de details zijn weer super

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel erg mooie lo! Erg leuk idee om je letters zo op het tule te plaatsen, lijkt nu net alsof ze zweven. En je foto vind ik echt prachtig van je kat!
    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. woowwwwww dit is gaaf zeg dat ziet er geweldig uit joh, ben wel benieuwd wat jullie het weekend hebben gedaan, lijkt me heerlijk zo een weekendje met alleen maar scrappers hihihi

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat een ontzettend mooi lootje heb je er van gemaakt Jolanda, erg mooi van opbouw en de gebruikte kleuren zo top bij de foto!


    doeggie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een schitterende lo, en een pracht foto!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. erg mooi geworden! leuk met al dat kant en tule, tenminste zo ziet het er uit! de foto vind ik super!!! xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Schitteerend gemaakt Yolanda

    Gr. Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Super LO! (O enne je lint komt e nu echt gauw aan hoor *bloos*)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat geweldig, prachtig mooi boekje. Wat een werk, maar zo gaaf. Mijn complimenten hoor. Xx

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...