maandag 9 mei 2011

Butterfly Garden

Gisteren voor en na het opvangen van de nodige zonnestralen 'even' bezig geweest met een nieuwe layout voor m'n blog. Dat ik met de vorige layout niet de enige was wist ik wel van te voren, maar af en toe zat ik op een blog met een soortgelijke layout en dan had ik het onderhand niet eens door. Dusss... tijd voor een nieuwe.

Na het nodige geëtter met het plaatsen van de template en wat gespeel in Paint Shop Pro met mijn favoriete  papierlijn van dit moment (nu weliswaar in digitale vorm) kon ik 'm dan eindelijk op mijn blog plaatsen: Butterfly Garden.
You like?!

Fijne avond!

Toodles,
Jolanda

7 opmerkingen:

  1. prachtig en heel chique is je nieuwe jasje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. knap hoor dat je dat kan! heel mooi!Groetjes Marjanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig zo. Past zo helemaal bij jou.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. o wat een prachtige blog is het weer geworden, ben ik best jaloers op zeg dat moet ik ook maar eens leren

    BeantwoordenVerwijderen
  5. hihi ik zit ook al even te denken dat ik iets anders moet, hij komt iets te vaak voor, en ik vind m vrij donker, maar even de tijd ervoor hebben.
    Dit is schitterend zo in deze tinten, erg mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. mooi Jolan! hebbie prachtig gedaan! xxx

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...