vrijdag 6 mei 2011

Een ieniemienie toooot-je

Zo begon het bericht dat onlangs in de mailbox van de meiden van het forum werd aangegroffen:
"Hoi Meiden!


Marga wordt 30 april a.s. 50 jaar.


Het is natuurlijk al apart om dat op 30 april te worden en 50 is ook wel een feestje waard! Het hele land viert mee zeg maar! En bovendien mogen we onze hofvideografe ook wel even in het zonnetje zetten toch?


Nu wilde ik iets leuks voor haar doen (...)". De afzender van het bericht was Nicky en ze had zeker iets leuks bedacht: rzoek was om voor Marga een 20 x 20 LO-tje te maken met een foto van jezelf daarop en een boodschap aan Marga.
Nicky heeft voor dit alles een heel mooi boekje gemaakt, zodat alle LO-tjes daar in konden. Dit mini LO-tje heb ik voor deze gelegenheid gemaakt.
Ja, inderdaad, hij lijkt echt heeeeeeel erg veel van een 30x30-LO die ik al eerder heb gemaakt, maar ik vond 'm wel 'helemaal voor Marga' en dus heb ik er een voor haar gemaakt.

Werp eventueel een blik op het blog van Marga voor een overzicht van alle LO-tjes en het boekje dat Nicky heeft gemaakt.

In de vroege ochtenduurtjes heb ik, nadat ik Dick richting werk had uitgezwaaid, m'n laptop aangezet. Nog geen 5 minuten later kwam er een berichtje binnen van ene Michal Shoval. Zij had mijn geheel witte LO "Day Dreamer" op een Israëlische scrapsite gepubliceerd: http://www.scrap.co.il/ . Mijn LO is hier te vinden.

Omdat mijn Hebreeuws ietwat stroefje is, heb ik een vertaalsite opgezocht om (zo ongeveer) te kunnen begrijpen wat er staat:
5 Inspiration Works -. Scrappy wit in ambachten zijn te vinden in het hele scala van kleuren en tinten, maar soms proberen we iets wits te creëren luchtruim vijf witte Scrappy banen (bijna helemaal) voor inspiratie. 5 De werken in deze zaak zijn 30x30 albumpagina's. U kunt zien dat de witte stukken van het werk met drie-dimensionale elementen bieden werkruimte en spelen van licht en schaduw


Witte Scrappy 1:.. Creatieve werk van Israël Orly Shamir Orly stijl Ahweinteag bekend is, zijn unieke gotische, waardoor witte deed het werk en buitengewone speciaal vergeleken met haar andere werken (meestal kleur). Meestal ziet u haar werken vele lagen en stukken, zeer warme kleuren en veel kleine details (vooral bloemen, Ablingym, en nog veel meer), gecombineerd in een prachtige creatie.


Shamir Orly's blog klik hier.
[ #]


Scrappy White 2:. het werk van de Israëlische choreograaf Thani Sol Thani verscheidenheid van stijlen maakt haar stijl unieke glooiende verschillende materialen. Thani creëert ook drie-dimensionale werken van haar originele kunstwerken inspirerend andere vorm's White werk combineert verschillende materialen Thani Thani meegemaakt:.. Zijdepapier, acrylverf, nood-en-Crackle accenten
[ #] G Tani's blog klik hier


witte Scrappy 3:. Nederlandse creatieve werk Jolanda van Pareren. Haar stijl is vintage romantisch, uitgedrukt in zachte kleuren, concurrentie, Ablingym, bloemen en vele lagen.
Haar witte fulltime textuur vele mooie ornamenten
Blog Jolanda van Pareren klik hier


Wit Scrappy 4:.. Creatieve werk van de Amerikaanse witte Valerie Serfozo. Haar stijl is relatief schoon, maar we kunnen zien raakt van inkt Dysters.
Valerie Serfozo's blog klik hier


Scrappy wit 5 wit werk creëert een Zweedse naam Margareta noemt zichzelf Paper Pile Kitten. Schone stijl, maar je kunt zien sommige banen vintage Jeugd.
Haar blanke arbeidersklasse de volledige gegevens van verschillende elementen en er zijn enkele accenten van kleur zilver.
Blog Paper Pile Kitten klik hier.


Dus wat denk je over witte Scrappy ? Voelt niet aan als (en zo stopt het vorlgens de vertaalsite).

Of het hier een 'belangrijke' Israëlische scrap site betreft; ik heb werkelijk geen idee. Wat is absluut leuk.

Voor mij tijd om me richting Douglas te begeven voor wat smeersels.

Fijne dag allemaal!

Toodles,
Photobucket

7 opmerkingen:

  1. Echt leuk! Grappig zo'n vertaling!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. moet wel lachen om die vertaling maar hartstikke leuk joh en de LO is geweldig leuk geworden zal ze vast blij mee zijn

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtige lo! Zo mooi zoals de parels uit de foto terugkomen op de lo. Gefeliciteerd met je 'internationale' allure! X Floortje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gefeliciteerd!!!! En zoals ik dacht de vertaling is weer "briljant" hahahaha!
    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. mooi lootje Jolan en wat een geestig gebeuren allemaal! xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. had het op het forum al gezegd maarre ere wie ere toekomt, het is ook een prachtig lootje. En wat leuk he meid je hebt nu dus echt internationale allure (snap nou waar jouw Bree (brie) vandaan komt (lol).

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik moet echt lachen om de opmerking van Ann!!!
    Meid enne helemaal terrecht je internationale vermelding, top!
    En die lo voor Marga, schitterend!

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...