zaterdag 7 mei 2011

Growing Up

Sinds ik aan het scrappen ben geslagen gooi ik niet alles zonder meer weg. Zo heb ik al van een paar laarsen die 'op' waren het leer afgeknipt en doosjes (e.d.) die normaliter al lang in de vuilnisbak zouden liggen vinden regelmatig de weg richting m'n scrapkamer. Dit alles is vast en zeker voor velen herkenbaar.
Tja, dat Dick me dan zo nu en dan "Malle Pietje" noemt, is eigenlijk zo vreemd nog niet...

Anyway... Zoals bekend logeert Nala hier met enige regelmaat en zodoende liggen hier ook altijd standaard een paar dingen die ze hier nodig heeft/kan hebben. Denk bijvoorbeeld aan een tandenborstel, pantoffels, zwemgoed en... een ochtendjas.
Nu is het zo dat d'r oude ochtendjas ietsies aan de kleine kant werd (kleine meisjes worden nu eenmaal groot) en zodoende hebben Nala en ik samen een nieuwe voor d'r uitgezocht. Maar ja... Malle Pietje hier, had moeite om de oude badjas weg te gooien, want op de achterkant stond zo'n leuke print van Snoopy en Woodstock.
Dit alles speelde zich ongeveer een klein half jaar geleden af en inmiddels lag d'r oude badjas net zo lang te wachten op een scrapbehandeling. Vanochtend was het dan eindelijk zo ver. Het resultaat daarvan vind je hieronder terug.

De LO is van het ietwat strakkere soort geworden dan voor mij tegenwoordig te doen gebruikelijk, maar toch ook wel weer een keertje leuk om het zo te doen voor de afwisseling.
(Click to enlarge)
Hoewel ik in het verleden niet anders deed, was het nu toch wel weer wennen om met een cardstock basis aan de slag te gaan.

De foto is afgelopen december gemaakt vlak voor Nala's 11e verjaardag op een fotoshoot voor haar en d'r vriendinnetjes.

Ennn... nog een paar detailfoto's...
(Click to enlarge)

Volgens mij heb ik nog nooit zo snel een layout in elkaar gedraaid. Voor mij uitermate verbluffend dat ik dan toch meer dan tevreden ben met het eindresultaat.

Tijd om de buitenlucht op te zoeken.

Fijne dag verder!!

Oh... enne... de restanten van de badjas liggen nu waar ze horen: in de vuilnisbak.

Toodles,
Photobucket

8 opmerkingen:

  1. oh ik herken dit zo in je verhaal hihihihi het wordt hier ook steeds voller
    ben dingen anders aan het bekijken van oh dit is leuk wat zou ik hier mee kunnen maken en heb ik er iets aan of kan het echt weg hihihi
    je LO is geweldig leuk geworden zo

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dingen bewaren is herkenbaar...maar een badjas??? Nu ik jouw layout heb gezien, begrijp ik het overigens helemaal. Ontzettend leuk gedaan! Fijn weekend, X Floortje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wow echt heel mooi Jolanda.
    Wie wat bewaart heeft wat, aan dat motto maak ik me ook vaak schuldig om het soms na jaren alsnog weg te gooien, maar ja....

    Gr. Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  4. tja wie wat bewaard heeft ook wat toch, en je hebt hier een prachtige originele lo mee gemaakt

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Doosje bewaren? Ikke? uhhhhhhhhh ja idd. Maar wat is je lootje mooi Jolanda, echt stijlvol, mooi en rustig.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat weer een prachtige LO Jolanda!! Super leuk, net als je vorige bericht!!
    Groetjes,
    Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik bewaar nooit iets haha, je moet eens komen kijken, het is om je kapot te schamen, vaders zegt ook bij alles nu...even vragen aan Door misschien kan die er nog iets mee...oops.
    Maar je lo..strakker dan normaal maar ik vind het daarom bewonderenswaarig hoe je het gedaan hebt, hij klopt helemaal, en schitterend met de witte achtergrond, heel mooi en erg knap!

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...