zondag 22 mei 2011

Say Cheese

Zoooo... long time no see, maar m'n laptop ligt 'in coma'. Hij geeft melding van een of andere "ernstige fout" en ik krijg 'm met geen mogelijkheid meer aan de praat. Omdat m'n lappie de 4 jaar inmiddels ruim is gepasseerd heb ik een nieuwe computer gekregen: een all-in-one/stand alone.
Al laptoppend TV kijken is er nu niet meer bij. Het is òf het een òf het ander en ik kan jullie melden: het bevalt me prima zo. Veel rustiger!
Ik moet trouwens nog wel 'een mannetje' laten komen om m'n laptop weer te reanimeren, want als het even kan wil ik er nog wel het nodige aan bestanden van af halen. Ik ben nu echt zooooooveel kwijt. Ook wil ik nog een externe harde schijf hebben. Ik heb van de week dus nog genoeg te regelen...

Vorig weekend wel lekker aan het freubelen geweest met Webster's Pages.
Ik ben wel een beetje (boel) aan het stoeien geweest, hoe ik dat het beste aan kon pakken. Hoewel ik Webster's vaak heel mooie papierlijnen vind hebben, vind ik het toch altijd weer moeilijk om ermee te werken.


Voor deze page heb ik ook een stans van Sizzix van stal gehaald.
De takken hebben heb ik crackle paint bewerkt en de birdies zijn zowel uit chipboard als uit het designpapier gehaald. De vleugels heb ik daarnaast ook met glossy accents bewerkt.


Het vogelkooitje heb ik voor een deel uitgesneden en daar de foto achter geplaatst.



Ik ben benieuwd wat jullie er van vinden.

Vandaag, maar ook morgen (!) lekker vrij. Uiteraard afhankelijk van het weer, maar ik hoop nog wel iets scrapperigs uit m'n handen te laten komen.

In ieder geval allemaal een fijne zondag gewenst.

Toodles,
Jolanda

12 opmerkingen:

  1. super gave LO geworden! mooie details heb je gebruikt!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een prachtige LO dit ziet er heel mooi uit.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik zag m net voorbij komen en ik vind m skitterund..zo mooi ook met de takjes en de vogels!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. schitterende layout heb je weer gemaakt joh en mag ik je een tip geven? neem een externe harde schijf er bij daarin kun je alles zetten wat je wilt bewaren en dan toch ook een kopie eventueel op je vaste pc laten staan

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooie lo!! Mooi papier is dat ook he?! Ben er toevallig ook net (weer) mee bezig, vind het zo mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een prachtig lootje is het geworden Jolanda, heel veel details mooi hoor. Ook ik vind Websters net als Prima trouwens niet makkelijk om mee te werken maar prachtig papier.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. prachtig is deze romantische lo. en succes met je pc het zou idd jammer zijn als je al je bestanden kwijt zou zijn

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooie LO en heerlijk papier!Heel veel mooie details :)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. wooooow love all wonderful details, lovely colors
    hugs Pia

    BeantwoordenVerwijderen
  10. it is beautiful...love the vintage shabby look and you did it magnificently!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een prachtige layout Jolanda.
    Ik vind het papier van Webster ook zo mooi maar altijd zonde om er iets overheen te plakken. Erg hé?

    Gr. Anita

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...