zondag 1 mei 2011

Smiling Dreamer

Na m'n bed uit te zijn gerold, heb ik direct plaatsgenomen in m'n scrapkamer en ben van start gegaan met hetzelfde papier als waar ik gisteren mee heb gespeeld. Ga er maar van uit dat ik een bepaalde LO toch weer heel erg in m'n hoofd had zitten, want ook deze ronde ben ik weer aan het liften geweest. Yep, ook deze is weer afkomstig uit de(zelfde) "Creatief met Foto's"(designer: Hilde Janbroers).

Het is alweer een tijdje terug dat ik een LO van Nala heb gemaakt en dus heb ik van haar een inmiddels alweer 4 jaar oude foto opgediept.
(Click to enlarge)

De thickers heb ik heel lichtjes bewerkt met stickles (een combie van groen en wit).

Ennn... weer een paar detailfoto's...
(Click to enlarge)
Het enige waar ik mij nog op moet storten is de journaling, maar dat wilde nu even niet vlotten. Ach... en waarom wachten met plaatsen?!

Fijne zondag!

Toodles,
Photobucket

13 opmerkingen:

  1. Wat is dit een ongelofelijke schitterende knappe kaart!
    groetjes
    Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zo Jo, daar heb je echt werk van gemaakt, wat een prachtig lootje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ohh Jolan wat ontzettend mooi is dit!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel mooi lootje! Mooi papier en ook een hele mooie foto!
    Groetjes,Brenda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat een super gave lo jolanda!! xx Tamara

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wow wat een super gave LO is dit.

    Groetjes Jannie.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik ben er stil van, ik ben er weg van, ik vind m helemaal schitterend zo enorm mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtig mooi gemaakt.
    Groetjes Brigitte

    BeantwoordenVerwijderen
  9. zuuuuuuuucht wat is dit weer mooi gemaakt

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...