maandag 20 juni 2011

The Great West Journey

Ondertussen zijn er alweer een aantal dagen verstreken sinds ik weer eens wat scrapperigs van mijn hand heb laten zien. Het boekje waar ik mee bezig heeft dan ook behoorlijk wat uurtjes in beslag genomen.
Het boekje an sich, viel eigenlijk best wel mee, maar het uitzoeken van de foto's was toch echt een ander verhaal... Wat een but-klus! Maar OK, ik mag niet klagen. Het resultaat mag er nl. zeer zeker zijn en ligt nu al een week te wachten om eindelijk op m'n blog te worden geplaatst.

Het boekje heb ik gemaakt tijdens een workshop bij Simpel-Scrappen.
Carla geeft echt heel leuke workshops die zeer zeker de moeite waard zijn. Je moet wel tot de wat meer gevorderde scrappers behoren, want anders houd je de groep op.

Anyway... dit is wat ik er van heb gebrouwen...

In het boekje heb ik de foto's verwerkt van onze vakantie in the U.S. van april/mei vorig jaar.

Al met al heb ik een selectie moeten maken uit zo'n 1200 foto's.






Om een nog duidelijker beeld van het boekje te krijgen, zou je eigenlijk pagina voor pagina uit de ringen moet halen en dan fotograferen, dat geeft een net wat rustiger beeld. Maarre... vond ik net effies te veel werk. Het maken van collages is al niet mijn ding en om dan ook nog eens het boekje uit- en in elkaar te zetten... Neeeee, doe maar niet.

Nu het af is kan ik mij ook weer op andere dingen op scrapgebied focussen. Had ik tussendoor natuurlijk ook wel kunnen doen, maar mijn zelfkennis gaf aan dat het beter was om eerst dit boekje af te maken en dan pas het volgende 'iets' op te pakken (anders zou m'n boekje echt nooit afkomen).

Well, that's all for now!

Fijne dag allemaal!

Toodles,
Jolanda

14 opmerkingen:

  1. Jeetje meid wat een werk! En het is echt geweldig gaaf geworden! Top!

    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het is dan ook de moeite waar geworden Jolanda.
    Prachtig!!

    Gr. Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een prachtig kuntswerk zeg! Heel erg gaaf en een super aandenken aan zo'n mooie reis!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Tjee, wat een werk!! Maar wat een geweldig mooi boekwerk is het geworden!! Nu heb je wel iets moois om in terug te kijken!
    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik kom nu al even voorbij...ik ben sprakeloos, wat een werk zat dit geweest zijn, en ik vind m helemaal top!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een mooi boekje is het geworden!

    xoxo,
    Ylona

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuk boekje geworden Jolanda. En wat een werk. Je hebt er lekker veel foto's in weten weg te werken. Mooi hoor.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. tjee Jo dat je het boekje al weer af hebt, gaat bij mij nog wel even duren hoor. Die van jou is een prachtig voorbeeld daarvoor

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Jeetje Jolanda wat een werk joh, maar het resultaat mag er zijn !! Prachtig album, mooie herinnering, je hebt veel vastgelegd !

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Zo dat werdt echt wel weer eens tijd ja! LOL maar wat een kunst werk zeg! super!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Je album is prachtig geworden!! Super zoveel foto's erin :)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. wauw echt prachtig geworden. Super hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Oh wat een schitterend album. Wat een werk, maar zo ontzettend mooi om naar te kijken en als herinnering.

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...