donderdag 30 juni 2011

Happy Birthday

Gôh, nog even en ik blijf er echt in, want het is alweer een hele tijd terug volgens mij dat ik zo snel achter elkaar heb gepost.

Lang leve de hitte van afgelopen tijd, maar je zou wel kunnen stellen dat ik weer zeer vroeg wakker was. Tenminste zo noem ik dat als je al om 03.15u. naar het plafond ligt te staren en het was niet de eerste keer deze week. Dat staren heb ik zo'n 3 kwartier weten vol te houden en toen ben ik er maar uitgegaan.

Na eerst het wereldwijde web te hebben afgespeurd naar een beetje een leuke challenge kwam ik uit bij City Crafter Challenge blog. Hun 63e challenge heb ik als basis gebruikt voor dit kaartje. Tja, en als ze dan bij The Shabby Tea Room een challenge (#68) houden die "My favorite Things" is gedoopt, dan is het ook niet zo moeilijk om hetzelfde kaartje daar te posten.


Supplies: cardstock, Pink Paislee's "Butterfly Garden", frame by Tattred Angles, Martha Stewart's "Classic Butterfly" and "Doily Lace" punches, Perlen-Pen, flowers by Wild Orchid, stamp by American Art Stamp, lace.

In deze zeer vroege ochtenduurjes heb ik het kaartje in losse delen ope elkaar neergelegd.
Vanmiddag had ik vrij genomen (even bijtanken) en ben bij thuiskomst direct met de naaimachine in de weer gegaan om vervolgens van de losse delen een echte kaart te maken. Daarna heb ik mijzelf languit op de bank gedeponeerd en heb ik nog wel wat meegekregen van 'achterstallig opname materiaal', maar echt veel was het niet. Nou ja, ik ben in ieder geval weer opgeladen en daar was het mij ook eigenlijk om te doen.


Heeft iemand overigens nog tips voor een beetje (heel) leuke birthday stamps met een beetje vintage-achtige uitstraling? Zo ja, dan houd ik mij graag aanbevolen voor deze tips.
Tuurlijk kan ik ook een leuke digi maken, maar soms is een gewone stempel toch wat handiger.


Misschien straks nog wat scrappen en anders hoop ik er morgen weer aan toe te komen.
In ieder geval een fijne dag verder!

Toodles,
Jolanda

19 opmerkingen:

  1. hallo,
    prachtige kaart.
    Hopelijk slaap je in de toekomst weer beter

    groetjes

    Tine

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wow schitterend heb je het weer gemaakt

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een prachtige kaart ! erg romantisch, supermooi gedaan
    groetjes, martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wow wat een geweldig mooi kaartje Jolanda!!!
    Enneee welterusten voor straks

    BeantwoordenVerwijderen
  5. prachtig is dit stijlvolle en chique kaartje

    BeantwoordenVerwijderen
  6. So pretty, thanks for playing along with us at CCCB!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. This is so beautiful ... thank you so much for playing along with us at CCCB

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een prachtige kaart!

    xoxo,
    Ylona

    BeantwoordenVerwijderen
  9. So shabby and gorgeous!! Love your card! Thank you so much for joining us this week at The Shabby Tea Room!

    Hugs...
    Melissa
    Shabby Tea Room Designer

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat heb je een mooie stijl van werken!! gaaf hoor..groetjes Jolande

    BeantwoordenVerwijderen
  11. luv the shabby loveliness...
    Don't forget to add it to our linking party for our readers to discover your blog at

    http://www.passionatelyartistic.com/2011/06/2011-4th-of-july-celebration-menu-from.html
    Maggie
    http://passionatelyartistic.com

    BeantwoordenVerwijderen
  12. What a fabulous card you have created, awesome!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een beauty; móói met die zachte en subtiele tinten!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. This is just GORGEOUS! Thanks for joining us at CCCB!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Your card is so beautiful.. Thanks so much for playing along with us at CCCB!

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...