dinsdag 28 juni 2011

May your Birthday be a Happy one

Zoooooo... weer een tijd voor een kaartje. Da's alweer een tijdje terug dat ik die heb gemaakt. Ook weer eens op wat challenge blogs heb rondgesnuffeld en mezelf voorgenomen dat ook weer eens wat vaker te doen. Nu maar hopen dat dat voornemen uit komt.

Ik ben bezig geweest met Pion Design. Dat papier vind ik echt zo ontzettend mooi. Bijna zonde om de schaar daar in te zetten, maar ja... Als je iets wilt scrappen zul je wel moeten, hè?!

De kaart is afgeleid van de 96e sketch van Dutch Card Lovers, maar dien ik ook meteen in bij Our Creative Corner. Twee vliegen in één klap.

Supplies:  Pion Design "Studio of Memories"/"Minnenas Atalje"-line, lace, digi stamp made myself.

Ik ben echt heel benieuwd wat jullie er van vinden, want zoals gezegd het is m'n eerste kaartje in eeuwen.

Voor nu in ieder geval een fijne avond gewenst en help me hopen dat ik mijn voornemen na kom.

Toodles,
Jolanda

21 opmerkingen:

  1. Ben ik ff blij dat ik bijna jarig ben:-)

    Nu zonder gekheid het is een gaaf kaartje Jo.
    X. Es

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hij is prachtig Jolanda. Wie heeft wie te pakken, de stijl jou of jij de stijl? Jammer dat ik nog lang niet jarig ben.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wow, wat een mooie kaart heb je gemaakt!! Lekker vintage!!
    Groetjes Hilde

    BeantwoordenVerwijderen
  4. het is echt een mooi kaartje Jo zet gerust vaker de schaar in papier!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. whow prachtig is dit stijlvolle kaartje

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een schitterende kaart heb je gemaakt Jolanda.

    Groetjes Jannie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. super zeg! Zou het helemaal niet erg vinden hoor als je weer wat vakerwat laat zien..

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een bjoetie!
    En ook ik heb hier wat vellen Pion papier liggen.
    Het is inderdaad erg mooi.

    xoxo,
    Ylona

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik vind em erg gaaf geworden!

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Een schitterend kaartje met leuke details en mooi papier.
    Dank dat je met ons meedoet bij DCL.

    groetjes, Angèle

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Misschien wel even geleden, maar je kunt het zeker nog, ik vind het een juweel van een kaart, en jammer dat mijn verjaardag al geweest is :):)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een prachtige kaart is dit geworden. Zo mooi kan vintage zijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Jeetje hier hou ik van.....wat heb je dit mooi gedaan Jolanda!!

    Groetjes Fia

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Heel mooi stijlvol kaartje.
    Groetjes, Agnes

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Je kaart is prachtig, Jolanda! Dus d'r is niks mis mee als je je vaker aan een kaartje waagt!
    Bedankt voor je deelname aan DCL.

    Groetjes,
    Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Prachtig kaartje hoor. Bedankt voor je deelname aan DCL.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Zeker een mooi kaartje en leuk dat je de schets gedraaid hebt.

    Groetjes Colinda

    BeantwoordenVerwijderen
  18. wat een schitterende kaart
    bedankt voor je deelname aan dcl
    gr miriam

    BeantwoordenVerwijderen
  19. He, leuk dat je meegedaan hebt met DCL met deze prachtige kaart.
    Zie je kaartje nu pas omdat ik net terug ben van vakantie! En je hebt gelijk gewonnen ook! Gefeliciteerd!!!
    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  20. This is a delightful card! I love your vintage/shabby style. Sorry it took me so long to comment, I've been having major problems with Blogger and your link from our site was messed up. Thanks for playing with us at the OCC ggod luck with the DT call!

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...