zaterdag 16 juli 2011

Birthday Wishes - all white

Na met mijn vorige all white card te hebben geoefend, heb ik besloten er eigenlijk nog wel eentje te willen maken. Eigenlijk is het wel erg leuk om te doen.
Als basis voor deze kaart heb ik een oude sketch gebruikt van Creatively Yours die we voor deze week op ons forum hebben geplaatst én hij doet meteen mee met de 126e challenge van Flourishes, waarbij het deze week allemaal draait om embossen. Tja, da's wel aardig geluk met deze kaart. Geloof ik.

Eigenlijk ging het me deze ronde allemaal wel heel erg makkelijk af.

Supplies:  cardstock, Cuttlebug embossing folders "Perfect Paisley", "Argyle", "Swiss Dots", Martha Stewart's "Eyelet Lace" punch, Tim Holtz Alternation's "Mini Paper Rosettes", pearls, hotfix, sugar coated brads.

Echt heel erg vaak zeg ik het niet over eigen werk, maar ik ben wel heel erg blij met het restultaat. Sterker nog, eigenlijk vind ik 'm leuker dan mijn vorige all white card.




Ik ben benieuwd wat jullie er van vinden.

Fijne dag verder!

Toodles,
Jolanda

9 opmerkingen:

  1. Je kaart ziet een beetje witjes :-)
    Ik vind hem prachtig!

    X Es

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik ben bang dat ik het met Es eens ben hoor, echt een beetje witjes je laatste twee werkstukken maar oo zo mooi

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtige kaart Jolanda !
    Liefs
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Zo mooi dit, en ook zo leuk om te doen, een bjoetie!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. OMGosh what a Gorgeous card! love all the Fabulous embossing!

    Hugs
    Shannon

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wow!! This is so stunning! Thank you for playing along the FTTC with us.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik vind hem te gek. Die witte kaarten zijn altijd zo mooi. Heb pas een helemaal wit melkpakje gemaakt voor een trouwerij, blijhft mooi.

    Gr. Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik vind hem, net als de vorige zeer stijlvol.

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...