donderdag 14 juli 2011

Birthday Wishes

Zijn jullie ook zo ontzettend aan het genieten van het mooie weer?! Jeetje mina, zeg... Er lijkt geen einde aan al die regen te komen. Enige voordeel is dat je dan lekker aan de scrap kunt gaan.

Afgelopen weekend ben ik bezig geweest met het maken van dit kaartje. Het kon alleen niet eerder gepost worden, omdat birthday girl Esternina (13.07) het dan al zou kunnen zien.
Supplies:  cardstock, Pink Paislee's "Butterfly Garden, lace, ribbon.

Bij het maken van dit kaartje had ik werkelijk geen idee waar het schip zou stranden, maar ik ben er wel tevreden over.



Nu maar hopen dat Esterina dat ook is.
Het papier heeft eigenlijk al zoveel accenten van zichzelf, dat ik het niet nodig vond om er nog meer aan toe te voegen. Dan zou het nl. vanuit mijn optiekte vol worden.




Eens even verder met een ander project waar ik mee bezig ben.

Voor nu een fijne avond gewenst!

Toodles,
Jolanda

5 opmerkingen:

  1. Nou dat schip is goed gestrand..prachtigg kaartje..

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wow wat een beauty zeg!
    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige tag Jolanda! Heel mooi gemaakt. Groetjes, chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je hebt gelijk dat je door het papier geen teveel opsmuk moet gebruiken. Het is een prachtig kaartje geworden.

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...