vrijdag 1 juli 2011

Color palette

Niet bepaald scrappen, maar wel werken met kleur...

Behalve dan dat ik zo nu en dan in de groep gooi dat ik bij Douglas te vinden ben om m'n wenbrauwen bij te laten werken, meld ik nauwelijks iets over die bezoekjes op m'n blog. Deze ronde wil ik daar toch even een uitzondering voor maken.

Ik laat mij eigenlijk altijd zoveel mogelijk door dezelfde persoon helpen. Soswieso als het op m'n brows aankomt. Van Alysia weet ik dat ze goed is en daarnaast vind ik het altijd prettig dat ze zo ongeveer alles van mij weet op het gebied van uiterlijke- en huidverzorging.

Omdat ik over het algemeen behoorlijk bij ze inkoop, doen ze voor mij ook wel leuke dingen. Denk hierbij aan het nodige aan (extra) testers, tassen, handdoeken etc.. Ik ben d'r altijd heel erg blij mee en probeer dan ook altijd heel veel uit.
Tegenwoordig is het zo dat ik na een brow treatment ook meteen helemaal in de make up wordt gezet.

Bij het zien van het doosje oogschaduw moest ik deze ronde wel even slikken, want jeetje, wat een ontzettende knalkleuren...


Maar OK, Alysia is enorm handig met de kwasten en penselen, dus ik heb d'r gewoon d'r gang laten gaan.
Het eindrestultaat is echt heel zomers en fris en een ware regenboog.


Zelf vind ik het echt helemaal geweldig.
Ik wilde het ook per se vastleggen, zodat ik van de week voor copy cat kan spelen. Eigenlijk had ik een totaalshot willen maken, maar (m.u.v. professioneel geschoten plaatjes) ik houd nu eenmaal niet zo goed op papier.

Tja, op zich ook niet zo vreemd dat ik met onder meer Givenchy's limited edition eye shadow "Le Prismissime" de deur uit ben gewandeld.

Grappig was dat ik buiten zowaar twee keer werd aangesproken over m'n make up.
Alyce, zoals ik vandaag ook al een paar keer gekscherend heb gemeld: "all credits go to the artist"!!

Fijne dag verder!

Toodles,
Jolanda

5 opmerkingen:

  1. Ik vind het prachtig!!! Echt heel zomers! Het staat je ook geweldig!
    Kan me voorstellen dat je daarna met dat doosje oogschaduw naar buiten bent gewandeld :)
    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. zo maar dit is wel heel mooi gedaan hoor , ik kom ook wel bij douglas maar nog nooit gezien dat ze iemands wenkbrauwen doen daar, maar complimenten voor de dame ze heeft het geweldig gedaan je ogen komen heel mooi uit zo

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat staat dit je fantastisch mooi, in 1e instantie idd niet de kleuren die ik zelf zou kiezen maar zo zie je maar soms moet je van het vaste pad af.

    xxx Ann

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel mooi gedaan! Fijn dat je zo goed geholpen wordt daar.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Schitterend, echt zo mooi gedaan, staat je super!

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...