vrijdag 15 juli 2011

Best Wedding Wishes

Na het kaartjde dat gisteren werd geplaatst, vandaag even heel iets anders.

Met deze kaart zou ik eigenlijk meedoen aan twee challenges, zij het dat ik dacht dat ik met die ene challenge nog wat langer had. Jammer, maar helaas.
De challenge van Our Creative Corner heeft een naam die absoluut geen nadere uitleg behoeft "It's a White Party!". All white creaties vind in echt helemaal leuk, maar de ene keer gaat het me makkelijker/moeilijker af dan de andere.

Voor het kaartje waar ik aan begonnen ben, had ik echt de grootste plannen, alleen zou het er in de praktijd zo ongeveer op neer komen dat het kaartje een formaat van 30 x 30 zou krijgen. Kan ook leuk zijn, maar da's toch net niet mijn idee van een kaartje.

Met een iets kleiner formaat als uitgangspunt en iets minder lagen én toeters en bellen dan hetgeen ik in mijn hoofd had, ben ik tot deze kaart gekomen.


Supplies:  cardstock, Tim Holtz' Alternations die "Caged Bird", Sizzlits' die "Birds & Branches", Nestabilities, swirls by ZVA, Chrystals by Swarsovski, rub on's by Melissa Frances, Diamond Dust.

Oorspronkelijk was ik voornemens om 'm tot verjaardagkaart te bombarderen, maar ik vond het, gezien de twee birdies, toch wat toepasselijker om er een trouwkaart van te maken, dus dan maar een


een andere rub on.


Tijd voor een rondje forum en dan een rondje huis.

Fijne dag verder!

Toodles,
Jolanda

9 opmerkingen:

  1. Op een 1 of andere manier lukt dat 'all white' my eigenlijk nooit. Alsof ik mij er op ten duur blind op staar. Je kaartje is geweldig geworden! Succes met de challenge hoor!

    Groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtige kaart Jolanda. Je moet lef hebben om hem zo in een kleur te maken en dat het dan ook zo goed gaat lukken. Geweldig.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ik vind het echt een heel mooie kaart, ik vind het zelf moeilijk om in een kleur te werken, maar die van jou is super gelukt, succes
    groetjes mina

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige kaart en heel geschikt voor een bruiloft....

    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  5. schitterend kaartje heel mooi voor een bruiloft grt jans

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Pracht kaartje weer Jo, vind het ook helemaal jouw stijl deze kleur zo gemaakt

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooi, zo helemaal wit!
    Idd zeer geschikt voor een bruiloft.
    Nu wat anders; ik heb op dat forum gekeken maar het is absoluut niet te lezen. Ligt dit aan het feit, dat ik een iMac heb of komt het door het lettertype? Het lijkt of er twee letters door elkaar staan. Echt niet te lezen. Jammer!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. I love the bling on this, not to mention the cage and the birds... THe glitter is beautiful and right up my alley! Great job on the challenge, thanks for joining the OCC's White party challenge!

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...