zaterdag 9 juli 2011

Sandy & Sunny Beach

Vorige week zaterdag hebben Esterina en ik, samen met een aantal andere meiden, een workshop gevolgd bij Papers & Pictures: Sandy & Sunny Beach, een -hoe kan het ook anders- vakantiealbum.

Het was een ontzettend leuke workshop, maar wel eentje van uit de categorie super-high-speed-maar-nog-net-niet-killing, welke werd gegeven door Kim Knijpert.

Dick en ik hebben zomervakantie 2011 nog te goed, maar ik ben voornemens om die foto's in dit album te verwerken. Aangezien ik eigenlijk qua stempelwerk geheel in het thema van de titel van de workshop ben gebleven, moeten we er wel zeker van zijn toch ook nog een paar plaatjes in/aan zee te schieten. Is dan net wat echter dan bij het zwembad.


Van de binnenkant heb ik nog niet zoveel foto's gemaakt, maar hier alvast een paar plaatjes om jullie een beetje een indruk te geven.


Volgens mij is ook zo'n beetje iedereen die deze workshop heeft gedaan, weer helemaal into foam stemps. Tot dusver heb ik ze eigenlijk nooit gebruikt, maar ze zijn wel erg leuk.


Na onze vakantie zal ik het boekje echt af kunnen maken. Als ik het niet vergeet zal ik het dan volledig op mijn blog plaatsen.

Gooi ik er nu even een switch in...
Gisteren is ons nieuwbakken forum live gegaan en gaat echt als een trein. Het is een besloten forum.
Nog even en we zitten al aan het maximum aantal leden dat wij voor ogen hadden.

(just click on the tag)

Tijd om nog even af te reizen voor een mooie bos bloemen, want Dick en ik gaan vanavond lang bij een stel vrienden.
 
 
Fijne dag verder!
 
 
Toodles,
Jolanda

7 opmerkingen:

  1. Wat een gaaf album zeg! Ik heb laatst al die foamstamps weggegooid. Waren toch aan de straatstenen niet te slijten, nu ik je albumpje zie heb ik een beetje spijt....

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Erg mooi Jolanda! Super

    Groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Helemaal te gek dat album !! En wat een mooie kleuren zo bij elkaar, super !

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Deze kleuren spreken me zo aan, krigj zin in een duik in de zee, en nee niet de zee hier, maar Sardinie bv, zo blauw en helder, je roept iets op met dit boekje, schitterend werk!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Helemaal leuk, echt een "Kim" boekje.
    Ben benieuwd hoe die met foto's eruit gaat zien ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Super geworden Jolanda ik krijg helemaal zin de mijne ook af te maken;)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel mooi album!
    Ben benieuwd straks als er ook foto's in zitten.

    xoxo,
    Ylona

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...